k-marine svendborg {{forumTopicSubject}}
Hej jeg ville lige høre om der er andre der har følt sig snydt af dette "firma"..
Jeg fik min båd vinteropbevaret hvor jeg fik fortalt " Den står i aflåst hal med 23 grader og affugter i kabine samt lader på batteri...
Jeg kørtet båden ned til dem efter jeg self havde tømt den totalt for vand (Det har jeg også billeder af) efter 6 md kom den tilbage (Ja de kom med den 2 gange da der ikke var lavet som aftalt første gang) og kunne se der var noget helt galt, der var vand i mange af mine små rum i kabine og det meste af bunden var fuld af vand, anden gang måtte de komme med nøgle for den var også glemt... Det der pisser mig helt af er på deres egen hjemmeside der skriver de flg..
"
Vinteropbevaring
Vi tilbyder opbevaring i aflåst hal.
150,- eksl. moms pr. kvm.
Vi kører din båd til og fra hallen.
"
Men de har valgt at tage penge for at køre den i hal ? Det glemmer de bare at skrive på deres hjemmeside... Også selvom de igennem 6md er blevet gjort opmærksomme på dette...
SÅ hvis andre har deres båd opbevaret hos dem så kig venligst jeres regning og fortæl mig om i oplever samme...
Har dog fået penge igen, men mener ikke det er OK de snyder folk på denne måde...
Bare lige et hint....
http://kmarine.mercurymarine.dk
Far er ikke sur far er skuffet...
PS. Hvordan kan der være 15L vand i en båd der har stået 5-6md i en tør hal ?
mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Det siger vel alt...
Kom også til at bestille noget hos shipshop, fik en mail kl 11:32 med pakke AFSENDT, trykkede på GLS track and trace link, det virkede så ikke, kontakter så firma og finder ud af pakken først blev pakket og smidt i hånden på fragtmand kl 16:00...
GOD service
Det er utroligt hvor inkompetente folk de er...
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 27 Svar: 1.074
mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Så sidder kunden der og tænker " hva faaen sker der, hvorfor virker mit link ikke"
shipshop er og forbliver nogle fjolser...
k-marine svendborg