{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp til båd mærke ?
  • #1   24. aug 2013 Det ligner en Selco 12 fods rigtigt meget, google navnet, og tjek selv med de både der dukker op under billeder...

    Selco´en, på billedet, er i øvrigt blevet stjålet, kunne jeg se, da jeg fandt billedet...

    Selv om der er forskel på feks. vindspejl, så er der lavet et utalt af den slags både, og der kan forkomme en masse små forskelle, fra båd til båd, alt efter alder..

    Mange producenter har lavet denne bådtype i sen tresserne og først i halvfjerserne, de er som regle velsejlende, bare man ikke kommer en for stor motor på.


    profilbillede
  • #2   24. aug 2013 ja den har væget det min fasters mand der har haft den som fik den stjålet de fik den igen men mangle mortor og trailer og sæde derfor jeg har købt den

  • #3   24. aug 2013 Jeg mente den hvide Selco 12 fods, jeg oploadede et pic af..

    Det er blot et bevis på, at der bliver stjålet alt for mange både her i Danmark, og det skyldet bla. andet, at straffen er til at overse, hvis tyvene i det hele taget blivet straffet..

    Så når der ingen konsekvens er, hvorfor skulle tyvene så frygte at blive taget, der er jo dømt gevist på alle hylder...


  • #4   24. aug 2013 brumbass hehe trode du ku se a den her hade væget stjålet hehe min fejl men ja det fornemt for tyve idag sku det samme som i andre lande det med en arm a vis man stjæler eller bare hård straf


  • #5   24. aug 2013 men har kigge navn og du har ret det ligner meget godt brumbass tak for hjælpen

  • #6   24. aug 2013 Prøv også at tjekke Hille 12 fods, de har også lavet mange modeller, der ligner din rigtigt meget...


    Bor du i øvrigt tæt på Bjerringbro ?


  • #7   24. aug 2013 brumbass nej bor i trekant området jylland

  • #9   10. okt 2013 emil l pt står den mig i 6.500 skal ha lave sæder i den her til vinter og bundmale den og sat anlæg i og noget lys og lidt ... men regner med når jeg færdig står den mig i max 10.000 sejler i trekant området


  • #10   13. okt 2013 Du kan købe sæderne billigt i Biltema:

    (link fjernet)


Kommentér på:
hjælp til båd mærke ?

Annonce