{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Pris??? {{forumTopicSubject}}

Har kig på ryds 510 GTI med 60 HK evinrude begge dele fra 2006. Der følger en hjemmelavet bådvogn med.
Som det fremgår af billederne er båden ikke vedligeholdt særlig godt. Og motorens omdrejningstæller og fartmålerne virker ikke. Der er knækket noget af motorbenet.
Hvad skal sådan en koste? smiley
Vh Jesper


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Pris???
  • #1   5. aug 2019

    profilbillede
  • #2   5. aug 2019

    profilbillede
  • #3   5. aug 2019

    profilbillede
  • #4   5. aug 2019

    profilbillede
  • hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 171
    #6   5. aug 2019 https://www.dba.dk/ryds-510-gti-motorbaad-aarg/id-1056938716/ her er da en der ser ok ud, så den pris på 30.000kr er nok ikke helt ved siden af da du skal regne en ny trailer og motor ind.. den ser ikke god både skrue og ben dur jo ikke... ser ikke ud til ejer har gået synderligt op i vedligehold.

    men selve båden ser da ok(ja billeder) ud, en højtryksrenser og noget godt sæbe så kan den blive køn igen..


  • #7   5. aug 2019 Få dig en prøvetur på vandet så du som minimum ved om motor virker som den skal også ved fuld gas.
    Som du selv er bekendt med skal der jo laves lidt på ben og ny propel samt nok også lidt service på motor og klargøring af båden...
    Få evt forhandlet dig frem til en for fornuftig pris..


  • #9   5. aug 2019 Motoren starter og kører perfekt. Men vil over den næste sæson nok udskifte den med en 80hk.
    Jeg kan godt se potientialet i båden og den kræver bare meget knofedt, så kan den sagtens komme til at stå flot.
    Tak for svar alle samme. smiley


  • #10   6. aug 2019 En gammel båd kan sagtens blive fin igen.. passer prisen dig så afhold dig ikke.. men tjek af motoren virker

    profilbillede
  • thorvald n
    thorvald n Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Svar: 19
    #11   6. aug 2019 I min verden så ligner det sæt røv og nøgler og sådan som det ser ud er der helt sikkert alt muligt i vejen med det ---der er tusindvis af både til salg så lad dog være med at købe et vrag

  • #13   6. aug 2019 Jeg vil kunne få den for omkring 40k.
    Synes det er svært at få noget tilsvarende til samme pris? Kan se at hvis de står flot, går de for mellem 90-110k. smiley


  • #15   6. aug 2019 Jeg synes også 40 kg er i overkanten, det sådan set jo bare et båd skrog.. Set udfra at der skal ofres penge på rep af motor evt en bådtrailer. Og det løber hurtigt op i x antal 1000,- Alt det båd halløj er dyrt..
    Den ser på ingen måder ud til at være passet.


  • #17   6. aug 2019 Jeg har snakket med mekanikeren som har serviceret motoren. Den er blevet serviceret hvert år ved ham, og har aftalt med sælger at kører den derop for at blive tjekket og få service.
    Så må jeg se hvad han siger til den inden jeg giver et evt bud smiley


  • #19   6. aug 2019 Kender til flere evinrude e tec som har rundet både 2500 og 3000 timer som stadig kører fint og uden problemer stadig, er helt sikkert stærke motorer. Og meget økonomiske motorer også.
    Så hvis motoren bliver tjekket og evt lidt garanti for den er ok. Lidt ærgerligt at stå med noget der ikke virker eller en skæv skrue aksel...



  • #20   6. aug 2019 Jeg har aftalt at få en udskrift fra mekaniker smiley
    Tror ikke timetallet er højt, da den har været brugt som sommerhus båd fra den var ny. smiley


  • #22   9. aug 2019 Det undrer mig hvordan man kan synes motor, ikke er noget værd? Service hvert år og kører perfekt. Jeg vil da 40k er et kup og så er det bare at købe.

  • #24   9. aug 2019 Ja det er da et super kup selv til 45k, motoren er serviceret 3 gange mere end hvad fabriksforskrifterne siger, og E-tec er solas godkendt, så driftsikkerheden er i top. Motoren har automatisk vinterkonservering og skal kun serviceres hver 3. år (eller 300 t) så fremadrette er den billig i drift. En Ryds 510 gti med passende motor går for omkring 90 - 100.000 kr. med trailer. Dette sæt har nok mindre værdi grundet det knofedt der skal ligges i at få motor og især båd rengjordt, samt der ikke er landevejstrailer, den faktiske værdi for sætte når det er rengjort er mindst 75.000 kr.

  • #25   10. aug 2019 Morten, glad for der er andre der er enige. Jeg ville bare springe på. Og så give den lidt kærlighed.

  • #26   10. aug 2019 der er mange der er bange for lidt arbejde, derfor kan man af og til gøre en god handel. nogen gange er det selvfølgelig også lidt et lotteri, men det er bare med at gennemgå det hele grundigt så man kan vurdere hvad det er værd inden man smider pengene

    synes dog der er meget korrossion på den motor, men det er også hårdt ved den hvis den har ligget fast i havn hen over sommeren flere år


Kommentér på:
Pris???

Annonce