{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Mulig pris ?? {{forumTopicSubject}}

Halløj de herrer og damer smiley
Er der nogen herinde der kunne give et godt bud hvad man må gi for en poca 3, 20-21 fod
hvor alt skal skiftes indvendig den er meget træt,
motor og gear er ok bukh dv 10
Samt skrov ser ok ud
Og hvad er de ca værd når de er lavet kan ikke finde nogen til salg
Har desværre ingen billeder endnu.
Mvh.kim


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mulig pris ??
  • #1   31. jul 2023 Max 5000 kr

  • #2   1. aug 2023 Lignende båd der har sejlet ferskvand til 40k
    https://www.dba.dk/wiking-21-0/id-508822959/

    Læg et budget fra starten også på hvad du vil bruge på den om året, og se hvad du kan få for samme pris i brugbar stand.
    og så er der noget med at hvis man har misvedligeholdt det ene, er resten nok heller ikke pisse velholdt så motor skal nok alligevel også gåes igennem. er ikke ude på at skræmme dig fra det, men bådaptering er bare alt andet end billigt, men afhænger selvfølgelig også af hvor meget du gør ud af det..


  • #3   1. aug 2023 Du skal nok også gøre op med dig selv om du vil bruge tiden på at sejle i båden eller renovere/ombygge den. Jeg er selv en naiv optimist når jeg køber gamle ting og tror de lige kan fixes på et par weekender, men må efterhånden sande at mange projekter små tager al det sjove fra at gøre tingene selv.

    Ser du en glæde i at gøre det selv, og bor du i øvrigt i et vedligeholdesesfrit hus med en kone og børn der kan underholde sig selv og ikke kræver det store, vil det være et godt projekt. Ellers er det nok bedre at købe noget mere færdigt og sejlbart.

    Pengemæssigt vil du med stor sandsynlighed ikke spare noget ved at købe et projekt fremfor en sejlende båd, du strækker bare udgifterne ud


  • #4   2. aug 2023 Griner tak for godt svar 😆😆
    Glemte nok at skrive at der medfølger ny brugt og i orden gear samt nyrenoveret 10 hk motor 😄
    Derudover ang. Kone og børn 😄 ungerne er fløjet fra reden for længst og konen smed jeg ud i 2012 😆så ingen problemer der 👍 også derfor jeg hygger lidt med at lave lidt både og motorer en gang i mellem. Derfor også spørgsmålet om hvad man ca bør gi minimum for sådan et skib skal siges det er næsten bare et der skal væk fra der hvor det står. Og tænker den skal være billig


  • #6   2. aug 2023 Jens ved i hvert fald alt om at renovere både Har du ikke et før år efter billedet af din

  • #7   2. aug 2023 Top gode svar jeg takker 👍👍👍

Kommentér på:
Mulig pris ??

Annonce