{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny side for slæbesteder
  • #1   11. sep 2019 Dejligt med bedre kort/zoom end den gamle hjemmeside smiley

    Bliver det en betalingsside med tiden ligesom den gamle hjemmeside?


  • #2   12. sep 2019 Det er meningen at den skal forblive gratis. Måske kommer der et par reklamer som kan betale siden. Den koster er par hundrede at køre.

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   12. sep 2019 Dejligt initiativ. Har været bruger på den gamle slæbesteder i en del år, og har savnet lidt mobil venlighed, så jeg glæder mig meget til at afprøve den nye side.

  • #4   17. sep 2019 Og med love, regler og takster som bonus, super relevant side også selv om man ikke har trailerbåd.
    Er alle f.eks. klar over at bøde takster er hævet til 5.000 1st. gang og 10.000,- 2nd gang for mere eller mindre ALT andet end forglemmelse af relevant sejlerbevis ???

    Her iblandt lanterneførring, dykkerflag, ulovlig parkering (læs: forankring) osv osv osv.
    Alt sammen begrundet med fiktive farer kludesejlere med vigepligt syge har diktet og én vanscooter ulykke forårsaget af et helt unikt individ der heldigvis skiller sig væsenligt ud fra alle andre sejlere.

    Hov der løb det lige af med mig, super god side og skide godt sat sammen smiley
    Håber på at få trailerbåden i vandet næste år så må hellere lige takke på forhånd smiley


  • #5   17. sep 2019 Jeg er enig i at de bødetakster er rendt helt fra forstanden pga en dum vandscooter. De passer fint inde i havnene men ude på mere åbent vand som kolding fjord, der er de alt for høje. For de samme bøder kan jeg køre 100 i byen med bilen som jeg synes er langt farligere. Jeg mener også 300 m reglen burde sættes ned til 150 m.

  • #6   18. sep 2019 Ja det er ved at være noget tid siden man sidst så en svømmer få overbalance og falde et par hundrede meter lige ud foran en båd der på grund af vejarbejde ikke kunne undvige.


  • #7   18. sep 2019 Politikere og politi har længe haft mottoet "straffes den som straffes kan".....så skidt med SKAT smider milliarder til udlandet og endda giver frikort til oliesheiker...eller der er områder i vores storbyer hvor politiet ikke tør komme og der hver nat skydes som i Dodge City under Billy the kid

Kommentér på:
Ny side for slæbesteder

Annonce