{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.752 visninger | Oprettet:

Topcoat for lidt hærder. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg var Lidt for hurtigt da jeg skulle male det første af min båd. Der skulle 2% hærder i. Blandede 1 liter og min hovedregning fik det så til 2ml gav den nok nærmere 4 da det så ud af meget lidt. Men efter jeg har regnet efter skulle den jo ha haft 20. Så hvad gør jeg nu? Tøre det hvis jeg venter? Skal det af igen? Eller kan jeg give den et lag oven på med rigeligt hærder i, i morgen? Det dækker ikke helt så den skal ha et lag mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topcoat for lidt hærder.
  • #1   9. jun 2014 Jeg ved ikke med dit problem men pas på med for meget hærder i topcoat og polyester, så selvantænder det smiley

Fik selv lige gang i maler hjørnet i dag da en hade blandet forkert smiley og der gik en halv time før det tændte! smiley

• #2   9. jun 2014 Det tørre kun et par timer så stopper processen... Så hvis det ikke er hærdet endnu er en sidste mulighed at stille den ud i solen i morgen så den virkelig får meget varme og måske hærder helt op. Har selv prøvet det en gang. Den stod ude en uge i hedebølge og så var det hærdet ... Hvis det ikke har hjulpet lidt efter en dag er der kun en vej og det er af med det igen.

• #3   9. jun 2014 Mikkel hvis man skal have det til at selvantænde skal man vel blande noget nær 50/50 ? har aldrig uanset hvor gavmild jeg har været med hærder set noget har selvantændt.. smiley Det bliver varmt og kan dampe men har aldrig oplevet det har selvantændt. Sikker på det er det korrekte hærder du bruger? smiley

• #4   10. jun 2014 Har været ude og kigge her til morgen. Og der er intet tegn på det hærder.

Hvordan piller man så det våde maling af igen?

• #5   10. jun 2014 Det jeg tænkte lidt med at rulle et nyt lag maling på var om det ikke igang sætter hærdning på det der stadig er vådt. Eller vil det kun være det nye lag der så hærder?

• #6   10. jun 2014 giv den en uges tid... det er noget sludder det med at hærdningen stopper...jeg malede min for nylig, hvor der åbenbart ikke var helt nok i. 2 dage var det klistret, 3 dage var det hærdet

• #7   10. jun 2014 Giv den et lag mere der er blandet efter foreskrifterne. Så burde det hærde op.

• #9   10. jun 2014 Det et topcoat med voks i.

• #10   10. jun 2014 Den var faktisk tør da jeg kom hjem. Med undtagelse af nogle få pletter hist og her. Så gav den et ekstra lag med korrekt mængde hærder.. Så må den være fjong

Kommentér på:
Topcoat for lidt hærder.

Annonce