{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut med Evinrude E-tec motore.
  • #1   16. jun 2020 Jeps - jeg læste det for nogen uger siden.

Firmaet bag EVINRUDE, er det canadiske BRP, som nu udelukkende vil satse på deres egen bådproduktion og bruge Mercurys motorer....

• #3   24. jun 2020 Jeg har først nu set denne video som jeg syntes er meget tvetydig men jeg har nu forhørt mig ved de rigtige kilder og det er desværre sandt at PR-BUREAU stopper produktionen af Evinrude MEEEEN der vil fortsat være reservedele til disse motorer og NEJ det har INTET at gøre med COVID-19 men på grund af slut tallene på bundlinien i BRP regnskab og det samme vil sikkert sker med Yamaha og Mercury .
    BRP købte Evinrude / Johnson udelukkende for at få patentet på indsprøjtningen og det har de så nu så det bliver brugt på alle deres motorer.
    De går som alle andre kæmpe firmaer i denne lorte verden KUN efter de store penge og enlige glade med andre end dem selv ØV ØV .
    Jeg fik solgt min Thundercraft med 1Evinrude E-Tec 115 HO for 14 dage siden men er da overhovedet ikke bange for at købe en brugt E-Tec igen da den jo er mega økonomisk

Kommentér på:
Slut med Evinrude E-tec motore.

Annonce