{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Speedbådskørekort
  • #1   11. jan 2007 hvad er priserne?

  • #2   11. jan 2007 De ligger på 800-2000 på nettet, og endnu mindre hvis man selv lægger båd til

  • #3   11. jan 2007 jesper ring lige til mig vi mangler en mand til den 26/1 hilsen john TLF 28507370 PS. pris 700 kr

  • #4   11. jan 2007 Tak for informationen Rolf, men da jeg er en fattig studerende må jeg nok holde mig til den til 700 kr. Man ender jo op med det samme i sidste ende smiley så må jeg tage mig lidt ekstra sammen med at forberede mig smiley

    Mvh. Jesper


  • #5   11. jan 2007 Mikael - okay, det lyder da vildt billigt, jeg tror desværre bare det er lidt for langt for mig medmindre det kunne kombineres med en tur ved grænsen smiley
    Er det 1dags, og kan man stadig tilmelde sig?


  • #6   11. jan 2007 (og er det incl. prøvegebyr mv.?)

  • #7   11. jan 2007 jeg påregner at starte en speedbådskørekort skole i Kbh's området meget snart. Det vil blive for folk med egen båd, dog kan man mod mer-pris tage det i min Chris Craft.

    Jeg er ikke helt sikker på priserne, men det kommer til at være på markedsniveau.

    Konceptet bliver lidt specielt, hvilket gør det billigere for jer.

    Skriv endelig hvis i er interesserede

    Mvh/Henrik


  • #8   11. jan 2007 Jesper..!

    Det skal du nu ikke være bange for at dumpe, hvis du tænker logisk er det slet ikke svært ! Bare hør efter første gang, så er den der ;p


  • #9   11. jan 2007 Okay smiley Det gør jeg, og tak for svarene!

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #10   11. jan 2007 købte bogen til 250kr og tilmeldte os (4 drenge) til den lokale sejlerskole. Vi lagde båd til, og efter 1 time og 50kr, mener jeg det var, bestod vi.