{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Speedbådskørekort
  • #1   11. jan 2007 hvad er priserne?

  • #2   11. jan 2007 De ligger på 800-2000 på nettet, og endnu mindre hvis man selv lægger båd til

  • #3   11. jan 2007 jesper ring lige til mig vi mangler en mand til den 26/1 hilsen john TLF 28507370 PS. pris 700 kr

  • #4   11. jan 2007 Tak for informationen Rolf, men da jeg er en fattig studerende må jeg nok holde mig til den til 700 kr. Man ender jo op med det samme i sidste ende smiley så må jeg tage mig lidt ekstra sammen med at forberede mig smiley

    Mvh. Jesper


  • #5   11. jan 2007 Mikael - okay, det lyder da vildt billigt, jeg tror desværre bare det er lidt for langt for mig medmindre det kunne kombineres med en tur ved grænsen smiley
    Er det 1dags, og kan man stadig tilmelde sig?


  • #6   11. jan 2007 (og er det incl. prøvegebyr mv.?)

  • #7   11. jan 2007 jeg påregner at starte en speedbådskørekort skole i Kbh's området meget snart. Det vil blive for folk med egen båd, dog kan man mod mer-pris tage det i min Chris Craft.

    Jeg er ikke helt sikker på priserne, men det kommer til at være på markedsniveau.

    Konceptet bliver lidt specielt, hvilket gør det billigere for jer.

    Skriv endelig hvis i er interesserede

    Mvh/Henrik


  • #8   11. jan 2007 Jesper..!

    Det skal du nu ikke være bange for at dumpe, hvis du tænker logisk er det slet ikke svært ! Bare hør efter første gang, så er den der ;p


  • #9   11. jan 2007 Okay smiley Det gør jeg, og tak for svarene!

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #10   11. jan 2007 købte bogen til 250kr og tilmeldte os (4 drenge) til den lokale sejlerskole. Vi lagde båd til, og efter 1 time og 50kr, mener jeg det var, bestod vi.

  • #11   11. jan 2007 jeg gav 1000 kr i middelfart sidste sommer..... det var teori og lidt sejlads lørdag og prøve søndag, jeg tror det var det nemmeste jeg har prøvet i mit liv

  • #12   11. jan 2007 ved ikke om de kører det i år også
    jeg har en mailadresse til ham der afholdt det hvis du er interesseret


  • #13   12. jan 2007 Nej, ellers tak smiley Jeg hopper på kurset d. 26/1 til 700 kr.

  • #14   12. jan 2007 gav 800kr for 3 år siden mener jeg det er ved at være.
    Det tog en aften og en formiddag.

    Så bestod jeg.


  • Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #15   12. jan 2007 Er her nogen som kan anbefale et sted på fyn?
    gerne billigt, og jeg lægger også gerne båd til


  • #16   13. jan 2007 ofte er det nemmest at høre de lokale dkkerklubber og sejlklubber om de har noget på programmet i løbet af sæsonen og så hoppe med på et sådan

  • #17   15. jan 2007 Jeg ga 200kr i skive..

  • #18   16. jan 2007 Lyder som om der er kurser på 2 dage til 3000 kr, og kurser på et par timer til max 500 kr. Jeg ville nok tage det på et par timer, nogle der ved om der er noget kursus i nærheden af Ringsted, dvs Næstved, køge egnen.

    Thomas


  • #19   13. feb 2007 er prøve ikke svært Speedbådskørekort eller hvad

  • #20   6. maj 2008 Det er længe siden denne debat har foregået, men alligevel. Der er fortsat undervisning til speedbådskørekort i Middelfart Roklub. Prisen er i 2008 igen 1200 kr alt incl. Prisen dækker også båd og gebyr til Søfartsstyrelsen.
    De løbende kursusdage kan ses på http://www.middelfartroklub.dk/kalender.php


  • #21   22. apr 2010 Denne debat popper stadig op når man søger på speedbådskørekort og derfor lige en opdatering.
    Middelfart Roklub har nu afholdt kurser gennem 8 år og vi gør meget for hele tiden at tilpasse kurset så kursisterne får mest muligt ud af undervisningen, det være sig nybegyndere eller øvede.
    Det er der mange, der efterhånden har fundet ud af og når vi trækker kursister fra Tyskland, København, Roskilde, Ålborg, Sønderborg for at nævne lidt af yderområderne, så må der være noget vi laver rigtigt, især når de fleste kursister kommer fordi de kender nogen, der har taget kortet hos os tidligere. I forhold til 2008 er der sket en del i programmet og prisen er i 2010 1350,00 alt incl. Det er dog stadig et af landets billigste kurser. De løbende kursusdage kan ses på http://www.middelfartroklub.dk/kalender.php



  • #22   30. maj 2010 Speedbådsundervisningen fra Middelfart Roklub kører nu på 8. sæson og med rigtig mange positive tilkendegivelser. Vi gør hvad vi kan for at give nybegyndere og øvede udfordringer nok i dagens løb så alle føler at man har fået noget ud af kurset.
    Prisen for kortet incl. prøve, båd mv er 1350 kr. Det er måske ikke Danmarks billigst kort, men nok der hvor man får det bedste udbytte i forhold til prisen. Kurset gennemføres på en dag med en fyldig gennemgang af lovkrav fortøjninger, ankersystemer, bådkonstruktioner, søvejsregler, farvandsafmærkninger og meget mere incl praktiske øvelser på vandet i en Yamarin 5010s med 60 hk Yamaha påhængsmotor. Det er en god størrelse som undervisningsbåd og med en tophastighed på 35 knob, giver den udfordringer til de fleste. Det hele afsluttes med en prøve af en sagkyndig fra Søfartsstyrelsen.
    Lillebælt er det ideelle farvand for speedbådskørekort og med Middelfart Roklubs lokaler direkte til Lillebælt gør klubben ideel til speedbådsundervisning, for alt foregår lige foran døren. Vi bruger primært Kongenbrogårdens Marina, Telka Marine og Middelfart Gammelhavn i vore kurser. Det er meget aktive havne for lystsejlere så alle kursister får derfor gode muligheder for at træne havnemanøvre i travle havne.
    Vi gør ikke meget ud af annoncering. Vi vil meget hellere have kursister, der er kommet til os fordi tidligere kursister er tilfredse med det vi laver, at det virker kan vi se ud fra hvor Middelfart Roklubs Speedbådsundervisning trækker kursister fra. Vi har gennem årene haft kursister fra Tyskland, København, Ålborg, Skive, Sønderborg, bare for at nævne enkelte byer, men selvfølgelig flest fra Middelfart, Fredericia, Vejle, Odense og Kolding.
    Har du købt båd hos Loch-Marine i Skærbæk, Vestfyns Marinecenter i Middelfart eller Byttebørsen i Kolding og din nye båd kræver speedbådskørekort, er du sikker på at komme med på vores næste hold, uanset om der reelt er plads eller ej.
    Vi kommer også ud til dig hvis der kan stables et hold på benene, Kravene er kun, at farvandet er egnet samt at der er tilgængelige undervisningslokaler

    Hvis man vil høre nærmere så er i velkommen til at kontakte: Carsten Kroghsbo telf. 24277342 eller besøg klubbens hjemmeside www.Middelfartroklub.dk hvor kalenderen løbende tilføjes nye kurser.


Kommentér på:
Speedbådskørekort

Annonce