{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Sporty speedbåd {{forumTopicSubject}}

Jeg gjorde for en del år siden en ”opdagelse”. Hvis en båd skal se sporty ud, er der ifølge min opfattelse en ting der skal være på plads. Vindspejlet(forruden) skal ligge helt vildt meget ned, ja næsten vandret. Okay måske lidt overdrevet, men alligevel. Det har Bayliner gjort lidt i, f.eks. Bayliner 2250 Cobra (meget sjælden) der ligger forruden næsten vandret, hold kæft hvor ser det fedt ud. Det er så noget upraktisk, men hvad betyder det, når det ser hammergodt ud.........
Kaleschen skal samtidig være meget lav, max 20-30 cm højere end vindspejlet, det er igen meget upraktisk, men hvor ser det godt ud.
En anden Bayliner der også har et vindspejl med lille vinkel er Arriva 2452. Den er rimelig blæret, synes jeg.

Jeg så for nogle år siden en anden Bayliner, hvor ejeren tilsyneladende havde været utilfreds med forruden, så han havde løsnet den og rejst den en smule op og lavet et par kiler af rustfast stål for at lukke hullet imellem forrude og siderude......

Der er selvfølgelig andre ting der spiller ind, når en speedbåd skal se sporty ud, det sete afhænger af øjnene.

Jeg vil bare lige høre om der er andre der har samme opfattelse? Og hvad mener I der skal til, for at man falder på halen når man ser en fed skude?

Per

Spar penge på din bilforsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Sporty speedbåd

Annonce