{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Tips og ideer søges {{forumTopicSubject}}

Hej min far en ved at sælge sin båd det er en Saga 7000. da han desvære ikke kan komme ombord i den mere, den ser rigtig pæn ud udvendig og har fået ny motor i 2014 og ny kaleche i 2019. Men indvendigt kunne man nok godt gøre noget for at den så noget bedre ud. Men jeg ved intet om både, træ finer og glasfiber. Men er god til at bruge knofed.
Derudover tænker jeg nye hynder, så er der nogen firmaer der er bedre end andre.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tips og ideer søges
  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #1   20. dec 2020 Er det ikke lettere at sætte prisen efter at den trænger til en opdatering indvendigt

  • #2   23. dec 2020 Jo Michael det er det. Og har sat den til salg for 85000kr

  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #3   23. dec 2020 Tænker det lyder som en fair pris

  • #4   28. dec 2020 Jeg ved ikke om træværket i en Saga 27 er lakeret eller olieret, men er det olieret ville jeg vaske det med en gang trærens og give det en gang olie. Hvis det er lakeret ville jeg bare vaske det ned og gøre det rent.

    Den hvide vinyl og den hvidmalede glasfiber ville jeg give en tur med flydende skurecreme på en svamp med lidt varmt vand, og så gøre båden ren.

    Det tager nogle timer, men løfter bådens udseende fra at være lidt træt, til at se pæn og velholdt ud. Det kan være værd at gøre for at få en god pris ved salg.


Kommentér på:
Tips og ideer søges

Annonce