{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  plade i gummibåd?
  • #1   22. feb 2007 forresten også nogle der kender hvor man kan købe "hager" til bag på båden så der kan komme evt. vandksi på?

• #2   22. feb 2007 Hey do.
    Joo, en gammeldags gummibåd med lamelbund vil da blive lidt mere stabil, men sådan en fin nyere en som din med Air Deck burde det ikke være nødvendigt. Luftmadrassen (AirDeck) skal selfølgelig være pumpet ordentligt op ellers hjælper den jo ik noget. Den er jo meget lettere end tilsvarende gummibåde med træbund.
    Er den for livlig i bølger?
    Hvor mange HK er den godkendt til?

De der 'hager' eller trækøjer kan du nok få ved Palby marine eller Masnedø marinecenter

• #3   22. feb 2007 der er godkendt til 15 men har bare det problem at min ventil er lidt utæt så den taber hurtigt luft,, men min pumpe blev smadret i sommers såå den bliver pumpet med kompressor smiley

Palby marine eller Masnedø marinecenter

hvor er det?

mathias

• #4   22. feb 2007 og jeg har også et lille problem med min dørk den hopper af ved "pølserne" (de runde puder) bare lige ved at par bølgeslag? nogle der ved hvorfor?

jeg har forretsen et bræt liggende på tværs der hvor den hopper op?

mathias

• #5   22. feb 2007 Jeg vil mene at det er nr. 1 at få fixet ventilen så madrassen holder tæt. så burde den heller ik gå løs

www.palbymarine.dk
    www.mmc.dk

• #6   23. feb 2007 Jeg har de samme problemer som dig med min airdeck. Efter 2- 3 bølgeslag bliver min dørk klemt ud mellem pontonerne ude i snuden - trods at jeg har pumpet dørken så hårdt som jeg overhovedet kan med fodpumpen. Selvom den er knaldhård brækker den stadig på midten og hopper ud.
    Jeg tror også det ville være et hit at lave en ekstra dørk i feks. vandfast finer selvom det giver ekstra vægt.

• #7   23. feb 2007 Jeg har lige købt mig et tendersæt til min CampingKutter med bl.a. en YAM260STI. Den er med oppustelig køl/dørk og her har de fæstnet dørken med velcro i stævnen - Ved ikke om det er nok?

• #8   24. feb 2007 PeterG.

til min er det overhovedeet ikke nok kan jeg svare på med det samme!
    men jeg tror jeg har en ide!

Anders.

hvad med ventil? hvordan fungerer det er bange for selv at skifte?

Mathias

Kommentér på:
plade i gummibåd?

Annonce