{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Dørk og spanter
  • #2   25. feb 2021 Iden er ikke dårlig kan godt ligge de nye spanter på langs men de kan ikke komme ud og få fat i hækken desvære men kan man så bare ligge den på langs der hvor koste bænkene her været ?

    Grunden til gulvet skal hæves er at nårh man står i den nu så går rælingen mig til over navlen og er 179cm og det bli'r lidt besværligt og få fisk ombord og ved og hæve den kommer den til og gå lige lidt under hofte højde tror jeg smiley


  • #4   25. feb 2021 Jeg takker for svaret

    Men håbede lidt på der kunne stå batterier i begge sider ude bagved plus olie fyr det lidt derfor jeg ikke vil hævet dørken der ude smiley


  • #7   6. mar 2021 Jeg ville bruge Divinycell plader eller skumplader
    Har selv lige handlet ved Poca i Hedensted, god service og god pris

    Har før brugt finérplader men de har skum plader var så meget lettere at arbejde med.
    Og det vejer ikke en skid og bliver virkelig stærkt
    600 gram glasfiber på hver side med 50 cm mellem spanterne så har du et virkelig stærkt gulv, jeg vejer 120 kg og jeg kan hoppe på det uden det giver sig.

    ------

    Vi har først lagt en plade eller et bræt op hvor Spanien skal være i den længde den skal have og så målt for hver 2-5 cm med et fast mål til sproget evt. 10 cm ind på brættet.
    Herefter fundet ud af hvad højden skulle være på Spanten i hver ende og så savet aftegningen af brættet og set hvordan det passer og så tegne det op på pladen.

    Hvis ikke du tør tegne det direkte på pladen


Kommentér på:
Dørk og spanter

Annonce