{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Buster L er dårlig? {{forumTopicSubject}}

Har læst på en svensk side at Buster L er en dårlig båd. KAN DET PASSE. De skriver at hvis den rammer en bølge lidt træls dykker den og bliver fyldt med vand allerede.
https://www.fiskesnack.com/forum/fiskeb%C3%A5tar-och-fiskekajaker/allm%C3%A4nt-om-fiskeb%C3%A5tar-och-fiskekajaker/52758-buster-l-livsfarlig-eller-inte/page4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buster L er dårlig?
  • jens t
    jens t Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #1   19. jun 2021 Jeg har en Buster L fra 2005, og har også ser den svenske tråd. Men det er kun en person “Bosse” der påstår den skulle være usødygtige.

Han påstår der er masser af andre eksempler at finde, men jeg kan finde dem. Jeg tror han er en mand med en sag og et horn i siden på Buster.

Min personlige erfaring er, at det er en meget meget sødygtig båd. Har sejler i 15 sekundmeter, og den er både tør og bjerger sig godt. Selvfølgelig skal man ikke sejle den ned ad en stor sø og direkte ind i den næste, men skulle man bordfylde den, så flyder den jo med udstyr og mandskab.

• Benny
    Benny Tilmeldt:
    apr 2021

Svar: 41
    #2   19. jun 2021 Hej
    Har ikke haft den model men den mindre XS og den sejlede perfekt selv i "større" bølger.. Ja ja man blev våd i 1 meters bølger men aldrig følt det var farligt. (En i nabolaget havde en XS med 40 hk på og den gik da godt 42 knob og trak vandski..) så tror som Jens T at, det er en med et problem overfor Buster, min havde desværre et problem med at nitter i spanter gik i opløsning pga. en produktions fejl (i mine øjne) da vandet ikke kunne løbe væk fra dem men blev liggende foran, så salt tærede unødvendigt meget.. det var så efter 8 år med en del saltvands sejlads..

• jens t
    jens t Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #3   19. jun 2021 Det var derfor de gik væk fra at nitte dem. De svejsede er stort set umulige at slå ihjel.

Kommentér på:
Buster L er dårlig?

Annonce