1.125 visninger
|
Oprettet:
Buster L er dårlig? {{forumTopicSubject}}
Har læst på en svensk side at Buster L er en dårlig båd. KAN DET PASSE. De skriver at hvis den rammer en bølge lidt træls dykker den og bliver fyldt med vand allerede.
https://www.fiskesnack.com/forum/fiskeb%C3%A5tar-och-fiskekajaker/allm%C3%A4nt-om-fiskeb%C3%A5tar-och-fiskekajaker/52758-buster-l-livsfarlig-eller-inte/page4
mar 2009
Følger: 1 Svar: 2
Han påstår der er masser af andre eksempler at finde, men jeg kan finde dem. Jeg tror han er en mand med en sag og et horn i siden på Buster.
Min personlige erfaring er, at det er en meget meget sødygtig båd. Har sejler i 15 sekundmeter, og den er både tør og bjerger sig godt. Selvfølgelig skal man ikke sejle den ned ad en stor sø og direkte ind i den næste, men skulle man bordfylde den, så flyder den jo med udstyr og mandskab.
apr 2021
Svar: 41
Har ikke haft den model men den mindre XS og den sejlede perfekt selv i "større" bølger.. Ja ja man blev våd i 1 meters bølger men aldrig følt det var farligt. (En i nabolaget havde en XS med 40 hk på og den gik da godt 42 knob og trak vandski..) så tror som Jens T at, det er en med et problem overfor Buster, min havde desværre et problem med at nitter i spanter gik i opløsning pga. en produktions fejl (i mine øjne) da vandet ikke kunne løbe væk fra dem men blev liggende foran, så salt tærede unødvendigt meget.. det var så efter 8 år med en del saltvands sejlads..
mar 2009
Følger: 1 Svar: 2
Buster L er dårlig?