{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.224 visninger | Oprettet:

Erfaringer ved en limbo 14 fod årg 98? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal ud for at finde mig en båd.
Jeg har set enLimbo, årg. 1998, 14 fod, med en 40 hk marine motor??

Nu er det så jeg godt kunne tænke mig at høre lidt om hvordan den er at sejle med den lidt specielle bund på denne type??

Bare kom med alle jeres erfaringer!! smiley

Glæder mig til at høre fra jer!
om det er noget der er okay, eller jeg skal holde mig fra+

Tak...

Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer ved en limbo 14 fod årg 98?
  • #1   5. apr 2007 Hey,

Jeg har haft en Limbo 12 med en 20 Hk Mariner for 3 år siden.
    Den er rimelig stabil og sejler kanont godt, den slår dog lidt hårdt hvis man sejler i halvstore bølger.
    Bunden gør at den er kanon hurtig ude af vandet og er nem at manøvrer

• #2   5. apr 2007 Det er måske den her du har set på smiley http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49038567

• #3   5. apr 2007 Jeg har selv en Limbo 12 som jeg har købt en 25 hk Mariner til.
    Jeg synes de er meget retningstabile og ligger meget roligt når man ligger stille på åbent hav. De vugger ikke nævneværdigt, heller ikke når man sejler paralelt med bølgerne. Desuden kan 3 personer sagtens sidde helt ude ved den ene side uden at de kæntrer.
    Men tilgengæld bliver man øm i røven hvis man sejler i bølger over 0,5 meter.
    Men alt i alt er jeg meget imponeret over deres sejlegenskaber og kan kun anbefale andre at købe en Limbo med 2kølet bund.

• #4   5. apr 2007 okay det lyder godt! ja det er den jeg skal forbi og kigge på imorgen! bor ikke så langt fra ham..

• #5   5. apr 2007 limbo er nok den eneste jolle du kan få i plan på en bådlængde uden speedbådskørekort.

• #6   6. apr 2007 Fik speedbådskortet i sidste weekend.
    Så det skulle være på plads!

men mener i det ville være en fornuftig båd til de penge!?
    den der er linket til..

• #7   6. apr 2007 den ser meget fin ud og er ret ny, men hvis man er heldig kan man finde en fletcher til den pris......dog med nogen flere år på bagen

• #8   6. apr 2007 Så er båden hjembragt! smed 30 kg i kontanter og så måtte han bøje sig selvom han mente at hans smerte grænse var 32 smiley men nu vi ses!
    den var i hvert fald rigtig fint vedligeholdt..!
    glæder mig helt vildt til sommer nu hehe

• #9   7. apr 2007 Jamen tillykke med den smiley Prisen er der ihvert ikke noget i vejen med. Jeg tror ikke du skal bekymre dig om at du kan holde pengene hjemme på den, hvis bare du fortsætter med at vedligeholde den.

• #10   7. apr 2007 Jeg kan også kun anbefale en limbo 14. Har sejlet med den i min profil i 3-4 sæsoner nu, og jeg har stået på vandski og sejlet med ring med 25 hk. Rigtigt som de andre siger, ikke en sjov båd når der er bølger, men utrolig god og hurtigt ude af vandet grundet den flade bund og lave vægt.
    Båden i min profil blev købt for 19000 med indreg. trailer og motor, men det var også ret billigt.
    Held og lykke med båden. Med en 40 hestes får du ikke problemer med at trække vandski og ring tror jeg ikke..

Kommentér på:
Erfaringer ved en limbo 14 fod årg 98?

Annonce