{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Hvor var i henne????? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og sejle med båden idag, skulle have trimmet den nye motor, og måle topfarten, 53,8 blev det til, og 40 km i halv gas, sejlede ud fra Karrebæksminde, og mod syd, da det var gjort, sejlede jeg de 5 km tilbage, og lå ud for stranden i en ½ time i det gode vejr, og kikkede ned på bunden i underhylere, og slikkede sol, men hvor var i andre henne, ?? troede vejret skulle nydes,
Har i været ude i varmen idag??
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor var i henne?????
  • #1   16. apr 2007 arbejdet, selvom det er i den anden ende af landet, ville jeg meget gerne ud en tur... smiley

• #2   17. apr 2007 Hej Thomas.

Ja hvor var vi henne... Vi sad alle sammen i vores både og nød en køllig, mens lyden blev ved med at køre i baggrunden af din Johnson, som ikke kunne starte...?! Smil.

Stefan.

• #3   17. apr 2007 Ude i lillebælt med wakeboard og vandski. Jetskien blev også søsat, men var ikke sødygtig da der var slip rundt langs motorrummet.. hvilket resulterede i at den til sidst lå næsten helt under vand, og hele motorrummet var fyldt. Jeg fik heldigvis hjælp på det andet (og efter min mening bedre) bådforum som ikke må nævnes, og den kører nu igen.

Kommentér på:
Hvor var i henne?????

Annonce