{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vand op af motoren..
  • #1   27. apr 2007 måske skal du stille din motor.. bag på motoren sidder der sådan en pin hvor man kan juster motoren så den få mere heldning..

    træker den luft så du sejler stærkt.. ??


  • #2   27. apr 2007 Det er ikk nok, den gør det ligemeget hvad for et hak den står i..

  • #3   27. apr 2007 Hej Mads,

    Efter billedet at dømme er motoren for langt nede i vandet, du er nødt til at hæve den 20-30mm eller mere i de huller der er i motorens ophæng. En lille rettesnor kavitations- pladen ( pladen over propellen ) skal flugte med bunden af båden.
    Jeg kan ikke ud fra billedet se om motoren skulle være kortbenet.

    Mvh


  • #4   27. apr 2007 Korrekt hvad Andre skriver. Din motor stikker alt for dybt. Det er en langbenet ( ser det ud til ) motor du har, men du burde have en kortbenet, med den hæk din båd har. Prøv som Andre skriver, at hæve din motor, og se om du kan få kavitationspladen til at flugte med bunden af båden. Du kan jo starte med at måle om det kan lade sig gøre.

  • #5   28. apr 2007 Det må jeg prøve imorgen.. Tak for de gode råd!



    Mvh > Mads C


  • #6   30. apr 2007 Tak Michael J.. Det er også det jeg er kommet frem til nu smiley Men skal hen og lave andet hul til styrerstangen osv os så.. Men der er vel ikke andet for :()

Kommentér på:
Vand op af motoren..

Annonce