{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Dennis H
Dennis H
Tilmeldt:
28. apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Nybegynder spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i glade båd mennesker smiley

jeg har for mange år siden sejlet lidt megin jolle og sejlet lidt "Langsom" speedbåd smiley jeg ELSKER simpelthen bare at sejle i speedbåd det er bare livet :)) så nu vil jeg lige høre (Har ingen penge nu) hvad en lille speedbåd ca. koster med motor osv...og hvad det kræver at sertifikat osv. og priser på sertifikat smiley når jeg snakekr speed båd så er det ikke de der hiteck nogen med nogen af de gamle modeller hvor der er plads til 3-4 mennesker :))

Vil VILDT gerne have en speed båd det heeelt vildt smiley


Kommentarer på:  Nybegynder spørgsmål :)
  • #1   28. apr 2007 hvis du skal have noget ordentligt der ikke er alt for meget arbejde med, eller hvor motoren er megagammel så skal du nok regne med 40-50 tusind

  • #2   28. apr 2007 Vil give steffen ret, omkring 50 tusinde for en ok speedbåd med ok motor. Dog er der det almindelige veligehold når båd og motor ikke er helt nyt.
    Speedbåds kørekort koster 2500 kr., men det er en rigtig god invistering, har selv et, og hvis du bliver stoppet uden koster det 5000 kr.
    Du kan tage det på en weekend, lørdag og søndag far 9-16 begge dage, og så er det klaret


  • #3   29. apr 2007 Du kan godt få en lille speedbåd med trailer og motor til omkring 15000, men så er den også skrabet, men self. er det ikke smart at gå ud og bruge en formue på en førstebåd hvis det nu ikke er "sporten".. Speedbådskort skal du bruge hvis du har cirka 30 hk og opefter til en 14 fods, og det kan normalt fåes billigt i den lokale sejlklub, ellers findes der kurser til omkring 1000 kr. hvis du kigger de rigtige steder.. Søg i arkivet efter mere præcise oplysninger, det har været oppe så mange gange..

  • #4   29. apr 2007 jeg gav 1000kr. for mit kort ! Men det er meget forskelligt

  • #5   29. apr 2007 Tror det kommer lidt an på hvor man tager kortet henne...
    Jeg tog mit ind af kbh til, og der koster det 2500, men har hørt man kan gøre det i jylland for omkring 500 kr...


  • #6   30. apr 2007 Her i fredericia kan det tages gratis i sejlklubben, men jeg gav så 700 på et endagskursus

Kommentér på:
Nybegynder spørgsmål :)

Annonce