{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Saga 27
  • #1   15. nov 2022 Et hurtigt check på DBA viser de ligger i prisklassen 70.000 til 360.000

    Formoder der er en hvis sammenhæng mellem pris og stand, så vist et ret bredt spørgsmål hvis det ellers er seriøst ment.


    profilbillede
  • #2   15. nov 2022 Hej
    jo spørgsmålet var seriøst. Jeg har haft træbåd i mange år. Men nu vil jeg gerne ud at sejle, er blevet lidt træt af at slibe samt lakerer.
    Jeg er derfor noget "grøn " med glasfiber. Det er derfor jeg stiller dette spørgsmål .


  • #3   15. nov 2022 Generelt er en Saga et godt og robust skib, så længe du sørger for alm vedligeholdelse.

  • #4   15. nov 2022 Jamen tillykke med båden smiley

    Spørgsmålet er måske mere hvad man skal være opmærksom på ved en glasfiberbåd?


  • #5   17. nov 2022 Tillykke med båden smiley god båd. Vær obs. På ting som på alle andre både, med skroggennemføringer og at den er tæt ved skrueakslen. Skift zinkanoder osv.

    Men ellers kommer det jo meget an på hvad motor den har osv. selve båden er i hvert fald en god og stabil turbåd smiley mine svigerforældre var meget glad for deres. Den var uden bagkahyt.

    men den kan jo være ændret mange gange i årenes løb mht ledningsnet osv., så det svært at sige noget generelt.

    Held og lykke med den. smiley



  • #6   17. nov 2022 Tak Jacob


Kommentér på:
Saga 27

Annonce