{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådtrailer
  • #2   31. dec 2022 Har undersøgt at den er ikke stjålet, total vægt 520kg og er ikke indregistreret

  • #3   31. dec 2022 Håber du har papir på købet, hvor der er indskrevet hvad i har aftalt !
    Så er det bare at melde ham til politiet !
    Hvis i IKKE har skrevet NOGET SOM HELST, ja så er du skidt stillet !
    Ved godt det nok er for sent hvis i ikke har skrevet noget ..... men som en lille pegefinger til ALLE ..... SKRIV ALTID PAPIR PÅ KØB/SALG ..... navn-adresse betingelser, hvis du får det leveret og dermed ikke ved hvor sælger bor, så skal alarm klokken ringe med det samme, forlang at se dok på sælger pas/kørekort altså med billede, IKKE det gule sikrings kort ( kan være stjålet/fundet og brugt som dække for hvem han er, og dur IKKE ) hvis han ikke vil ! ! ! BAK UD AF DEN HANDEL, i dit tilfælde har du nok været for hurtig eller du mente at det var en for god handel til at lade gå fra dig = lære penge.
    Jeg har INGEN tiltro til andre jeg ikke kender når det gælder handel ...... dyrt købt erfaring som følge af at tro på det bedste i et andet menneske ... gør jeg aldrig mere ! !
    Men ønsker dig/jer et godt nytår, med ønske om at alt går iorden smiley


  • #4   5. jan 2023 Hvis du har dokumentation på handelen og der er stelnr på traileren kan du selv genbestille papirerne. Har du stelnr kan du finde gammel reg nr på nummerplade.net

    Procedure på SKAT
    https://skat.dk/data.aspx?oid=2234509


    profilbillede
  • #6   6. jan 2023 @Jens - formoder den sendes til køber hvis han har dokumentation for ejerskabet. Registreringsattesten er jo ikke bevis for ejerskab som sådan, det er kun en slutseddel mig bekendt

  • #7   12. jan 2023 Pisse træls med den type mennesker. Bliver det alt for træls så må du finde en kæmpe stor person som kan besøge sælger.

Kommentér på:
Bådtrailer

Annonce