{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Både i denne kategori? {{forumTopicSubject}}

Hej venner smiley

Har fået øje på en slags både jeg er blevet lidt forelsket i. Dels pga prisen, men også fordi den rammer mange af de ting jeg gerne vil.

Det er bla. en Ryds 435Fc fx. Men også en Ørnvig.

Det jeg søger, er en pæn kabinebåd med mindst 50hk motor. Hydraulisk motordrej og mulighed for at spise i kabinen (dvs bord). MEGET GERNE flytbar bord ud til dækket.

God stol til skipper hvor man sidder godt, og bænk eller lign til andre passagere. Meget gerne opklappeligt. Båden er tiltænkt fiskeri og hyggelige længere ture, så derfor er det også vigtigt man kan sidde i læ og få sin mad eller lign. En tur med wakeboard/ring er heller ikke udelukket, deraf mindst 50 hk motor. Gerne med seperat tilblander.

Prisklassen vi snakker er max 30000 kr. Jeg føler ikke, at mit første bådkøb skal overstige den ret meget mest pga tvivlen om hvor meget jeg vil få den brugt. Kan evt snige den op til 40000 kr hvis tilbudet virkelig rammer alle kriterier. Det er selvfølgelig inkl trailer.

Hvad vil i anbefale? Jeg synes også udseende er meget vigtigt og specielt udseendet på Ryds er jeg faldet for. Men jeg savner det evt flytbare bord. Kan godt li tanken om at sidde og spise på udenfor også, da det lige så meget skal være en familiebåd.

Kom gerne med links og navne til gode ideer. Kaleche er ikke et krav.

Max vægt inkl trailer 1200 kg.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Både i denne kategori?
Kommentér på:
Både i denne kategori?

Annonce