{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evindrude E tec
  • #1   28. sep 2015 Jeg har en 90 hk e-tec fra 2013 og er mere end tilfreds. Hurtigt optræk og larmer mindre end min 75 hk mariner jeg skiftede ud. Rent økonomisk bruger den lidt mindre brændstof en den gamle. Service på den efter 3 år eller 300 timer, det er sgu ok.
    Det er ikke lige hvad du søger at prøve og jeg holder til ved Roskilde Fjord.

God jagt på ny motor

Mvh Flabbergast

• #2   28. sep 2015 Er det en 3 cyl du har , er der nogen grund til at 40 50 og 60 kun er to cyl, de fleste andre mærker er jo 3 og 4 cyl.

• #3   28. sep 2015 jeg har en 115 HO som er en V4
    jeg skiftede fra en ældre Yamaha som brugte ca det dobbelte men den trak også betydeligt mere
    men JA E-tec er mere økonomisk men der er stadig mere hole skot i en karburator model

• #4   29. sep 2015 Købte en 60 hk e tec i sommerferien og havde en 30 hk Yamaha 4 takt 3 cylinder med indsprøjtning . Min e tec 2 cylinder er mindst lige rolig som min forhenværende yamaha og lige så økonomisk at sejle med , så jeg er virkelig tilfreds med den...

• #5   29. sep 2015 Det lyder da super,,,,,, smiley

• #6   29. sep 2015 Ja min er 3 cyl og den har nok en smule mere ujævn motorgang i tomgang men er mere smooth når man sejler. Jeg skifter helt sikkert ikke til 4 takt lige foreløbig smiley

• #7   30. sep 2015 Talte med min e tec forhandler i går og denne lejlighed spurgte jeg om der var en årsag til at 40-50 - 60 hk kun er 2 cylinder, han mente det var et spørgsmål om vægt på motoren og det ikke er nødvendigt med flere cylinder.
    Det var hans svar på det...:-)

• #8   30. sep 2015 Ok tak for info smiley

• #9   30. sep 2015 Får man passet det første service 3 år /300 timer( hvad der kommer først) så har man 5 års garanti ellers er det 3 års garanti hvis man ikke får lavet autoriseret service v.de 3 år ...

• #10   30. sep 2015 Reservedele koster kassen 5000 kr for en dysse, efi boks 14000kr vst 6500kr alt skiftet inden 150 timer deres slogan burde lyde, spend more mony AT jour dealer! ud over det fantastisk motor

• #11   30. sep 2015 Henriette k. Ingen dækning af garanti ? 150 timer er ikke meget, kender til 2 stk 75 hk der har kørt ca. 2500 timer kun med almindelig service er ikke blevet skånet (blir brugt til erhvervs fiskeri)

• #12   30. sep 2015 Ingen dækning da det var efter år 3 og der var før kun 3 års garanti.

• #13   1. okt 2015 Lige gyldigt hvilket mærke du køber kan du være uheldig / heldig.. Ud fra diverse forum's har jeg læst alt fra Crap til suveræn, men det har jeg sandelig også om Mercury, Yahama, Suzuki, m.m..
    Har selv en Etec 130 hk som ikke har kørt mange timer, men jeg er super tilfreds med brændstof økonomi / Støj / træk. Jeg valgte Etec pga. af de 5 års garanti + forhandleren er ufatteligt servicemindet. (Strandby i Nyk.F)

Kommentér på:
Evindrude E tec

Annonce