{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.072 visninger | Oprettet:

Kenneth A
Kenneth A
Tilmeldt:
16. jun 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Hvordan kommer jeg i gang ??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har før skrevet lidt herinde, men der er ikke sket noget endnu fra min side.
Jeg er i syv sind. Jeg vil gerne sejle, enten med sejlbåd eller motorbåd. Det har jeg ikke besluttet endnu. Problemet er, at jeg ikke kender nogen sejlfolk længere. Kunne være lækkert at få afprøvet om det er noget. Om det skal være sejl. Elller jeg skal have en motorbåd. Begge emner lokker på hver sin måde.
Skal jo også have taget det duelighedstegn, men kræver det ikke at man på forhånd kender, omgås livet omkring bådfolket?
Ja, som I kan se, læse, så er jeg virkelig i syv sind. Skal jeg droppe det (håber jeg ikke) eller skal jeg bare springe ud i det og købe en evt. lille motorbåd.?
Ja, det flyver mange spørgsmål gennem mit hoved. Håber på lidt hjælp herfra.

PS. det mest utrolige er faktisk af min afdøde stedfar var gammel sømand. Vi talte tit om livet omkring søen mm. Men vi fik aldrig købt en båd selv.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg i gang ???
  • #1   8. aug 2007 Det er jo ikke strengt nødvendigt med et duelighedstegn for at komme igang. Afhægning af bådens størrelse og motor kan det være du skal tage speedbådsbevis og det kræver intet kendskab til vandet i forvejen. Jeg ville da springe ud i det og købe en skude. Det værste der kan ske er vel at du finder ud af at det ikke var noget og så kan man jo altid sælge skuden igen.

  • martin m
    martin m Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   8. aug 2007 Bøges både m.f. har tilbud et sæt, på Ørnvik 470, 40 hk 4t, trailer, veste og kørekort 120.000
    Man lever kun en gang


  • Kenneth A
    Kenneth A Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #3   9. aug 2007 I har jo ret. Skal bare springe på og hvis det ikke er noget efter en periode, kan man jo sælge skuden igen.

Kommentér på:
Hvordan kommer jeg i gang ???

Annonce