{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  min båd?
  • #1   19. aug 2007 Nu har jeg ikke den store viden omkring din model, men umiddelbart synes jeg, at man kan få meget mere båd for pengene ved nogle af de andre der er i markedet. Måske er prisen for høj.

  • #2   19. aug 2007 lasse j Hvis du satte den til 50000,- ( KAN ) det være der er nogle der er intresseret da det lyder lidt mere relastisk ikke for at ødelægge din ononce men det er måske os lige at Give den gas den pris der hehe da man kan få mange andre MEGET nyrere både for et meget mindre beløb smiley


    Men virkelig en dejlig båd ville vildt gerne have den
    M.v.h Nick


  • #3   19. aug 2007 OKay jamen hvad synes du personlig selv ville være rimelig?

    Den er jo i perfekt stand og ny læder sæder..

    Så ska du da købe den smiley


  • #4   20. aug 2007 Jeg tror ikke prisen er så forkert - måske skulle den lige under 70 kkr?
    Glastron er jo en klassiker i bedste retro-stil. Antallet af købere til denne type er nok ikke så stort - men det er udbuddet til gengæld heller ikke. Det betyder nok at omsætningshastigheden for denne bådtype er lavere, så hav lidt tålmodighed. Desuden har bådsalget toppet i denne sæson og er nok kraftigt på vej nedad. Måske er en 19 fods båd heller ikke den letteste størrelse at sælge?


  • #5   20. aug 2007 Personligt synes jeg det er for dyrt..

    Tjek min Glastron ud, de ligner jo faktisk hinanden - bare din er lidt mere "voksen" smiley

    Ellers meget meget pæn båd...


  • #6   20. aug 2007 har været en rigtig skidt sommer og markedet har helt klart afspejlet det....
    tror måske nogen kunne være lidt nervøs for benzinøkonomien en den store v8 med karburator


  • #7   20. aug 2007 dem som piver over dyr/dårlig benzin økonomi, egner sig ikkr til at have en speedbåd, men hellere en sejlbåd. det KOSTER at have det sjovt. gi gas

  • #8   21. aug 2007 Kenneth B - ENIG smiley

  • #9   21. aug 2007 sejlbåde er sq ligeså dyre i drift.....dem jeg kender der sejler skifte rda rimelig reglemæssigt sejl osv og de er sq ikke billige....

    jeg ser det sån at man ikke skal købe noget man ikke har råd til at sejle i. for når vejret er godt skal man sq på vandet. så hellere have en lille båd man har råd til og så komme afsted end at sidde i sin store båd i havnen uden benzin.


Kommentér på:
min båd?

Annonce