{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Ca pris for min båd. {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg overvejer at skifte min båd ud med en større/nyere båd og vil lige høre hvad jeg kan være bekendt at tage for den .

Den er ikke til salg PT men regner med at skyde den af omkring foråret , derfor ville det være rart at få en fornemmelse af hvad jeg kan tillade mig at ligge efter af ny båd rent økonomisk.

Kig i profilen den er opdateret med nyt imfo ang udstyr og der er lidt nyere billeder lagt op.

På forhånd tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ca pris for min båd.
  • #1   13. sep 2007 hej jeg ville skyde på de 35000 til 40000 afhængig af hvor meget der følger med af udstyr.

  • #2   13. sep 2007 Umidelbart kunne prisen godt være deromkring men med en 6måneder gammel trailer til 8000 en honda motor til ca 20000 og en kortplotter som koster fra 6500-7000 , når jeg så ligger båd div motore / 70hk 4hk og div til så tror jeg nok at jeg kan sejle lidt vidre i den GG.

    Men tak for din vudering anders.


  • #3   13. sep 2007 Søren B

    ja det var da så lidt.. det jo sådan vi er her på BG


  • #4   14. sep 2007 Tror heller ikke du skal regne med mere end ca 40K, måske en anelse mere hvis den rigtige liebhaver-køber kkommer forbi, man kan jo have lov at være heldig. Alt falder i pris så snart det bliver brugt, desværre. Men det er da helt klart en båd jeg hellere ville eje end alle de 13-15 fods speedbåde med en klat ny maling og gamle motorer folk sælger her på siden. Held og lykke med salget

  • #5   14. sep 2007 Frank G

    hvorfor er du sådan imod speedbåde.?? og hvorfor skriver du sådan " med en klat ny maling og gamle motor " det er da ikk sandt i rigtig mange af de både der her inde.


  • #6   14. sep 2007 Tror ikke frank har så meget imod speedbåde, nu har jeg kigget rigtig mange både som er til salg i den seneste tid og må give ham ret MANGE er med en gammel slidt motor som i mange tilfelde er monteret med en for lille motor også .... derfor jeg kom lidt i tvivl om hvad jeg kunne forlange for min uden at skulle lide af søvnbesvær i et halv års tid efter pga af have taget ågerpris .

    Men det er svært at sætte pris på noget som man har arbejdet rigtig mange timer med og forbedret væsenligt på mange punkter ... det er nok også svært at sætte pris på hvad man gennerelt vil give for en båd før man har set den og gået den efter. (selv speedbåde ) smiley


  • #7   14. sep 2007 en gammel motor behøver jo ikke være slidt op...det kan nemt afgøres ved en kompressionstest... men en gammel motor er ikke det samme værd som en ny... og hvad så.....man får sq heller ikke meget for en ny motor hvis den sidder på et lig.
    men med hensyn til sån en båd som du har der tror jeg det ville være nemmere at sælge, hvis du sænkede prisen og smed en ældre 25hk på og så solgte din 70 hk separat, og gjorde det samme med plotteren


  • #8   14. sep 2007 Du har ganske ret steffen , men tror jeg vil forsøge at sælge båden med hondaen når den tid kommer og så sælge resten i løs salg , evt beholde plotteren til den nye båd men nå står ikke og vil sælge lige pt.

    En ældre motor kan sagtens være super god men man vil jo ikke sælge en nye`ere til prisen på en gammel vel .


  • #9   14. sep 2007 nej præcis derfor ville jeg tro at du kunne få en større pris for motoren i separat salg end du ville kunne få for motoren når den er inkluderet i sættet

Kommentér på:
Ca pris for min båd.

Annonce