1.209 visninger
|
Oprettet:
Klar til vinter. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er tæt på at købe en vandscooter og så ville jeg høre hvordan alle i andre med vandscooter gør jeres klar til vinter. Eller tager i til en forhandler og lader dem gøre det?
Jeg har snakket med jet-trade og de ville ikke rigtig fortælle hvad man skulle gøre og da jeg nævnte wd-40 sagde han at det måtte jeg ikke bruge for så gav man vandscooteren glasfiberpæst.
Håber der er nogle der kan hjælpe.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 12 Svar: 15
Jeg kan se du har haft en den vandlegetøj, kan du fortælle mig om der er noget bestemt man skal kigge efter når man køber vandscooter? Og er der et max. antal timer den må have sejlet?
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 8 Svar: 45
advaret på det kraftigste i mod at gøre det , af morten fra jetzone , da det er en rust opløser, og det går ind og ødelækker kablerne, ved ikke om det er rigtig men stoler på manden, da han arbejder med motere hver dag
jul 2007
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 168
okt 2007
har fået fortalt det var bare det hele
okt 2007
med wd 40, og ellers køre jeg ud og snakker med ham i starten af det nye år, jeg kan jo ikke have at der er nogle som for dårlig mave over det vel....
okt 2007
Slap nu a , morten er en fin fyr,kender alt til den snak om at han skulle være en rod, men problemet var en redningsvest som han solgte personligt til en anden , og
morten var lidt langsom med at få den aflever,ved også at han ugen efter havde en tosse til at bange på han`S
dør og truge ham ,så ???
Kan kun sige at jeg stoler på ham, og derfor købt en maskine af manden, og skal vi så ikke lukke den der??
emnet var jo wd40 og ikke jetzone
Klar til vinter.