{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Klar til vinter. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er tæt på at købe en vandscooter og så ville jeg høre hvordan alle i andre med vandscooter gør jeres klar til vinter. Eller tager i til en forhandler og lader dem gøre det?
Jeg har snakket med jet-trade og de ville ikke rigtig fortælle hvad man skulle gøre og da jeg nævnte wd-40 sagde han at det måtte jeg ikke bruge for så gav man vandscooteren glasfiberpæst.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klar til vinter.
  • #1   30. sep 2007 Det lyder sku godt, tror også at ham fra jet-trade sagde det for at han ville sælge. Han sprang lige efter over i noget med at der stod en billig vandscooter på fyn osv..
    Jeg kan se du har haft en den vandlegetøj, kan du fortælle mig om der er noget bestemt man skal kigge efter når man køber vandscooter? Og er der et max. antal timer den må have sejlet?

• #2   29. dec 2007 Wd 40 ned i moteren til ledningerne hmm, er blevet
    advaret på det kraftigste i mod at gøre det , af morten fra jetzone , da det er en rust opløser, og det går ind og ødelækker kablerne, ved ikke om det er rigtig men stoler på manden, da han arbejder med motere hver dag

• #3   30. dec 2007 Har aldrig oplevet at WD40 skulle ødelægge kablerne og bruger det selv til lige at give påhængsmotoren et lille "pift" hvis den skal stå stille i længere tid i kulden. Men hvis man er nervøs ved at bruge WD40, kan man jo bare købe noget decideret fugtfortrænger..effekten er den samme, fordelen ved WD40 er bare at det kan bruges til så mange ting og de fleste har det stående alligevel.

• #4   30. dec 2007 Måske rigtigt at wd40 kan bruges,?? prøver bare at blive lidt klogere, uden at det skal koste kassen ved at bruge det forkerte fugtfortrænger, og vil bare fortælle hvad jeg
    har fået fortalt det var bare det hele

• #5   30. dec 2007 Prøv at skrive en mail til morten fra jetxone , han kan forhåbenlig fortælle hvor det er man skal passe på
    med wd 40, og ellers køre jeg ud og snakker med ham i starten af det nye år, jeg kan jo ikke have at der er nogle som for dårlig mave over det vel....

• #6   6. jan 2008
    Slap nu a , morten er en fin fyr,kender alt til den snak om at han skulle være en rod, men problemet var en redningsvest som han solgte personligt til en anden , og
    morten var lidt langsom med at få den aflever,ved også at han ugen efter havde en tosse til at bange på han`S
    dør og truge ham ,så ???
    Kan kun sige at jeg stoler på ham, og derfor købt en maskine af manden, og skal vi så ikke lukke den der??
    emnet var jo wd40 og ikke jetzone

Kommentér på:
Klar til vinter.

Annonce