{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  rengøring
  • #1   9. okt 2007 oxalsyre !

  • #2   9. okt 2007 hempels boat shampoo fx.... det er i hvert fald godt til pressenninger osv

  • #3   10. okt 2007 oxalsyre er det ikke mere til glasfiber eller kan man også bruge det til gummi men ellers tak for hjælpen.


  • #4   23. okt 2007 Jeg har samme problem med med min gummibåd, der er godt beskidt og ikke falmet. Jeg har prøvet alverdens shampoer, ajax, oxalsyre og sågar "gummibåds og fender rens og polish, fra Star brite" uden resultat. Det eneste der kunne tage det var lakrens fra 3M, men det foregår med polerermakine og den tør jeg ikke bruge ved syninger og samlinger. Ingen der har erfaring med andet?

  • #5   19. jul 2013 Jeg vender tilbage i emnet, har en kammerat der arbejder op et sted hvor de renovere presenninger til lastbiler

  • #6   19. jul 2013 Jeg kan skaffe noget rengøringsmiddel som de KUN bruger i industrien, det er en rens og en efterpleje.
    Prisen ved jeg først mandag, men det tager dieseludstødning osv fra presenninger på lastbiler,
    Plejen går ind og behandler gummiet bagefter, så det holder sig smidigt og blankt det kunne godt lave en lille smule glat overflade lige efter behandlingen, men ville forsvinde efter noget tid. Det ser jeg kun som en fordel hvis man vasker bunden smiley


  • Sebastian W
    Sebastian W Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9
    #7   14. maj 2014 Hej har et kæmpe problem. smiley der er mega mange olie pletter på min gummibåd med motor og har prøvet opvaske middel og auto shampo. Hvad er næste trin? Uden det tager skade på båden. Fordi lampeolie ved jeg kan få det af men det tager meget skade på båden har jeg hørt smiley

Kommentér på:
rengøring

Annonce