{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.085 visninger | Oprettet:

hjælp til båd man kan bo i. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg kigger så småt efter en båd som 2 personer kan holde ud af leve i, hele året rundt. Har kigget lidt omkring her inde og har end til viderer fundet den her.
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=761
Men hvad er folk holdning, er den for lille. da jeg ikke er så meget inde i de forskellige båd mærker, ville jeg også meget gerne hører hvis i havde nogle andre forslag.

Mvh. Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til båd man kan bo i.
  • #1   23. okt 2007 Umiddelbart så vil jeg sige at hvis du skal bo i en båd, så skal det være en motorbåd, da jeg vil mene det gir mere plads, men alt er jo smag og behag. Jeg ville vælge en stor Grand Banks, men den er også en anelse pebret! Men dog billigere end et nyt hus! Til gengæld må du undvære garagen! MVH Frank

• #2   24. okt 2007 Har fundet den her, en hus båd med masser af plads, og så koster den ik en formue alligevel, ..Kan godt li din ide,,, hvis jeg kunne få konen med på den var det helt sikkeret jeg os kunne finde på, nogle år...

(link fjernet)

Mvh

sini

• #3   24. okt 2007 PS, når du kommer der ind så gå under skibe. og find den der står olieskib ombygget, Den er rød og hvid ca 35fod mener jeg,,, husbåd!

Mvh

• #4   24. okt 2007 find noget stort og brugt. f.eks. en gammel af stål eller ferro-cement. Der er det muligt at få en 50+ til 700k+ som er med fyr, 220v og alt hvad der skal bruges i forbindelse med bolig.

• #5   24. okt 2007 Min ex og jeg har boet med en lille hund i min comfort 30.. det kunne sagtens lade sig gøre.

Kommentér på:
hjælp til båd man kan bo i.

Annonce