{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af speedbåd
  • #1   14. mar 2016 som du selv skriver er 16fod nok minimum hvis der skal være plads til 4, bevares vi har også været 4 i min global som er 14,6fod, men der er forskel på hvad man kan og hvad der er behageligt.
    i den prisklasse er motorerne gamle og du skal derfor være meget opmærksom på standen.


  • #2   14. mar 2016 Ja har blot set nogle stykker på 16 fod med plads til 4, men ved godt man ellers skal op, hvis det stadig skal være behageligt.

    Ved godt man skal være opmærksom på motoren hvis den skal kunne holde lidt, da de er jo rimlig gamle dem som følger med.


  • #3   14. mar 2016 Når du nu er ny i bådverdenen skal du næsten også lige være obs på at materialer og udstyr koster en formue så ofte kan det godt svare sig at betale lidt mere for en båd der har det man vil have selvom man kan lave det selv

  • #4   14. mar 2016 Ja jeg prøver også på at se om jeg ikke kan finde en båd, som står i god stand og helst en som er blevet renoveret indenfor et 1år

  • #5   15. mar 2016 Det er ikke det du søger ,men hvis du vil have noget til 20k ville jeg gå efter en styrepultbåd , der er lige lagt en terhi op på facebookgruppen "Køb salg bytte af både og bådudstyr" med en 30 hk motor fra 06 og en trailer , der kommer du ud og sejle i noget der virker , og hvis du passer den , kan den sælges for det samme om 1-2 -3 år .bare et forslag

  • #7   18. mar 2016 ja 14-15 fod er da fint , min erfaring er bare at dem der er til 20k er noget gammelt lort , og nærmest umuligt at komme af med igen , i modsætning til en styrepultbåd.

  • #9   19. mar 2016 En båd som din Janus er noget dyrere ,og du har kunne plejet motoren selv , så derfor er standen jo noget bedre.

Kommentér på:
Valg af speedbåd

Annonce