{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

pris for brugt 4 takter honda BF 90 med reservedelsmotor ? {{forumTopicSubject}}

Hej bådvenner.
Jeg har skiftet motoren ud med en større, og skal have solgt en Honda BF 90 ( 4 takter), som er årgang 2004 og kom i vand første gang 2005.
Den har været i vandet gennem i sommer/efterår 7 år af dens levetid, og sejlet ca. 400 timer. Indenfor de sidste 3-4 år skiftet trim/tilt motor, oliepumpe, vandpumpe,
mellemstykke med vandrør, svinghjul, diverse elektriske dele som startmotor, el-relæ, etc.etc., og sidst i år udskiftet motorblokken som min tidligere mekaniker smiley fik ødelagt, så den er 100 % i orden med fin kompression, og funker som den skal. Reparationer og udskiftninger for ca. 40.000, da jeg ikke kunne finde ud af at sige stop i tide smiley , så det meste efterhånden er en ny motor .
En reservedels motor uden blok, og uden gearben, "tidligere" motorblok og dertil hørende dele, medsælges. Hvad er en fair pris at sælge ”sættet” til ? Jeg er godt klar over at jeg har ”overrepareret” ift. hvad jeg får hjem smiley ,

På forhånd tak for input og goe hilsner herfra


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  pris for brugt 4 takter honda BF 90 med reservedelsmotor ?
  • #1   29. mar 2016 Har du ikke nogle billeder eller er du den eneste som ikke ejer en smart phone?

  • #2   29. mar 2016 Hej Lars. Min mor har heller ikke en :). Billeder laver jeg når jeg sætter den til salg. Kan dog oplyse at den ser velplejet ud, og med få brugsspor. Lige nu, spørger jeg de goe folk med lidt forstand på markedet, hvad en fair salgspris er. Og det tror jeg at de har en ide om, ud fra min beskrivelse :).


  • #3   29. mar 2016 he he min svigermor har heller ikke en smiley

  • #4   29. mar 2016 mon ikke det er i niveauet 30-35 k måske klogest at sælge motor og reservedele hver for sig
    der er en 2010 til salg ved thisted marine til 50 og der er jo garanti på , en 75 hk privat til 29k så de skal nok sælges godt hver for sig , men det er en god prisklasse til mange købere ,


Kommentér på:
pris for brugt 4 takter honda BF 90 med reservedelsmotor ?

Annonce