{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

MAXUM 2300 {{forumTopicSubject}}

Ja så er min MAXUM solgt til en glad køber som har gjort sig en super handel (måske europa's billigste). Vi var ude og prøvesejle den i dag og hold da op hvor kan man mærke de over 300 HK endda selv om den samlede bådvægt var 1900 båd + 200 kb benzin + 100 kg div. + 400 kg personer.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  MAXUM 2300
  • #1   24. maj 2005 Ja okay lyder da godt.....

    Vil du ud med hvad du solgte den for?


  • #2   24. maj 2005 Det syntes jeg er op til køber. Men lad mig sige det sådan at jeg bl.a. fik et "seriøst" bud fra en jyde på 100.000,- (det er sgu lige før at dervet m. skruer er dyrere alene). Båden blev solgt for en del under 180.000,-

  • #3   25. maj 2005 Lad mig sige det sådan at den faktiske finansiering har været et mindre problem end det at passe og pleje det der sammenlagt svarer til 50 fod båd med i alt 3 motorer/drev + diverse. Pyyyyyy ha....... hvor er det rart med "kun" en båd at tænke på :O)

  • #4   25. maj 2005 Hej Lasse. Det viste sig at det kun var Bendix drevet på startmotoren som var dødt, et fastgroet skovlhjul i cirkulationspumpen samt den oblikatoriske udskiftning af impeller. Da der herefter endelig kom gang i "kæmpen" havde den den helt rigtige turbine lyd + at man endda kunne stille min NOKIA 6100 på termostathuset uden at den væltede i tomgang.

Kommentér på:
MAXUM 2300

Annonce