{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasfiber belagt på Træ
  • #1   22. dec 2007 hvis det er lavet rigtigt.... ja

• #2   22. dec 2007 husk på at sådan en båd normalt er ret tung....

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #3   22. dec 2007 Jeg har bare hørt at glasfiberen kan falde af... Men har ikke forstand på det så spørg mig lige til råds .:)

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #4   22. dec 2007 Hvordan kan man så om det er lavet ordenligt?

• #5   22. dec 2007 ja hvis det er lavet rigtigt kan det godt holde men pas på der ikke er luft imellem træ og glas fiber for der lægger sig vand og det rådner og om vintern kan det frost springe det vil sige at der kan ligge mer vand og til sidst for du glas fiber pæst og din træ båd rådner du kan tjække om der er luft ved at banke blødt med et stykke metal over hele båden det skal lyde fast hvis det begynder at lyde hult er der luft under og der med noget der skal laves det skal ikke forstås som at din båd for svinder med det samme men om 10 år er det et meget stort arbejde at lave så hold øje med det

• #6   22. dec 2007 Hej. Helt rolig nu med det glasfiber, Jeg har en Glastron CVX 20, der er fra 1978, træ belagt med fiber, ja snart 30 år gammel, ingen utætheder nemt at reparere ved evt skader, Et godt råd båden skal holdes tør indvendig

MVH

• #7   22. dec 2007 jeg har ingen erfaring med noget jeg har gjort selv.
    men hvis du lukker en træbåd med fiber så må du kun gøre det på en side af træet (det vil somregel være den udvendige) for fugt/vand skal nok komme ind men det er svære for det at komme ud (ingen tryk) så er der fiber på begge sider skal du nok lige spørge sælger om du må bore nogle huller igennem ET lag fiber og tjække.

Kommentér på:
Glasfiber belagt på Træ

Annonce