{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fugt i båden!?
  • #1   13. jan 2008 Hvis du har en fugtpose monteret - og en ikke tætsluttende presenning - ja så er det en håbløs opgave - du prøver nemlig at affugte hele atmosfæren - en håbløs opgave

Du skal slutte preseningen helt tæt - ellers er der intet foremål med fugtposen

• #2   13. jan 2008 Okay tak for det:) så må jeg lige ha den lukke til:)

• #3   13. jan 2008 Inden jeg stiller båden ind i en lade for vinteren, bliver båden indv. vasket ned i noget kraftig klorin vand.
    Første gang skuden overvintrede uden denne form for indv. vask, var der sorte mug pletter overalt om foråret. Efter jeg er begyndt at lave denne form for vask, er der intet mug.

• #4   13. jan 2008 Jeg tager alle hynder sæder etc ud og opbevarer dem i et opvarmet rum - og vasker båden af - herefter står den med en løssiddende bomuldspresening i en tør (men uopvarmet) lade.

I sæsonnen tages den op på trailer og står i samme tørre lade når den ikke bruges - jeg har aldrig haft en mugplet på min.

Så mit råd er at tage hynder etc. ud og opbevare dem tørt indendørs

• #5   13. jan 2008 måske rodalon istedet for klorin det lugter ikke så meget og det dræber alle bakterier. tror det rigtigt som kim c skriver. det er jo fordi det ikke er rent det lugter.

• #6   13. jan 2008 Rodalon, grundrens, klorin, sprit m.m. kan bruges. Bare man får en steril overflade, som baktusser ikke kan gro på. Og klorin lugter kun, den dag du vasker båden ned i det.

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #7   13. jan 2008 Jeg har købt en billig affugter fra H. Nyborg og sat den i båden og den kører kun når der er behov for det, den styrer selv og det virker rigtigt godt, samtidig afgiver den en smule varme og luft-cirkulation, det kan anbefales smiley

Kommentér på:
Fugt i båden!?

Annonce