{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Alex M
Alex M
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Hvilket anlæg i båden? omkring fugt {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha mig en ny cd afspiller der kan tage aux osv.. men jeg tænkte på den sidder jo "ude" ved instrumenterne. Skal det være en speciel der kan klare fugt eller er det bare at købe en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket anlæg i båden? omkring fugt
  • #1   21. jun 2011 der findes nogle fra en dele mærker som er lavet til båd. men om de er de flere penge være skal jeg ikke kunne sige jeg plejer at købe den plast beskytter som kan få hos de flet båd pusher og så sæt et til bil i og ikke nogle i nu er død en er over 5 år.. nu

• #2   22. jun 2011 Har osse haft sådan en plastbeskytter men den åbnede sig når jeg ramte bølger og så fik anlægget sprøjt alligevel.

Desuden beskytter den ikke mod fugten i luften som får det indvendige til at ruste/ire, i en marine cd/radio er alle indvendige dele bla. lakeret eller på anden måde beskyttet så fugten i luften ikke kan skade.

Glæden ved kvalitet holder altid længere end hullet i tegnepungen og man fortryder sjælden at have købt kvalitet smiley

Har selv gode erfaringer med dem her der har god service og masser af now how:
    (link fjernet)

• #3   25. jun 2011 som jeg ser det er forskellen på marineanlæg og alm bilradioer at printet har fået noget mere lak så det ikke irrer... hvis du alligevel skal ud og købe tror jeg pengene er givet godt ud til sån en.... hvis den sad i kabinen var det noget andet

Kommentér på:
Hvilket anlæg i båden? omkring fugt

Annonce