{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

skifte bådtrailer {{forumTopicSubject}}

hej alle

Jeg får ny bådtrailer i morgen. smiley

problemet er bare at den trailer båden står på ikke kan køre da der mangler hjul i den ene side. (lejerne er helt smuldret væk) så har ikke mulighed for at køre ned til slæbestedet og skifte..

hvordan kan det ellers lade sig gøre uden at jeg skal ud og leje en kran..?

båden vejer ca 450kg med motor.

kan man ligge båden af på græsplænen uden at den tager skade, og så slæbe den op på den nye.?

alle gode råd er velkommen smiley

På forhånd tak.

Mvh

Kasper Solgaard


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  skifte bådtrailer
  • #1   22. feb 2008 hej Kasper
    Da jeg skulle have min af og på trailer blev den kørt ned på nogle dæk der blev lagt så den stod lige ( det vil sige ude i siden ) og så var det trailern der blev flyttet lige så snart båden havde kontakt med jorden så bunden ikke tog skade og op så er det jo bare omvendt ( :


  • #2   23. feb 2008 Jeg plejer som kim at smide 2 dæk som bagenden kan hvile på , dvs læg 2 dæk uden fælg på græsset skub båden så langt af traileren at du kan puffe dækkene ind under , når bagenden hviler på dækkene kan du køre langsomt frem til båden er næsten af traileren , læg så evt nogle flere dæk under båden til at stytte båden ( du kan sikkert låne nogle gamle dæk hos et hjulcenter hvis du ikke har nogle.

    Når du så skal ha båden på den nye trailer sætter du vejeren i båden og trækker den op på traileren , hvis du sørger for at bilen ikke står i gear og håndbremsen ikke er trukket vil du trække trailer & bil langsomt tilbage , traileren glider så ind under båden uden at båden skal slæbes hend af jord/græs.

    Håber du kan bruge min forklaring.

    Mvh søren.


  • #3   23. feb 2008 mange tak for svarene. det vil jeg prøve i dag så.

Kommentér på:
skifte bådtrailer

Annonce