{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til bådkøb. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal købe en Bayliner her snart, og har fundet en jeg gerne vil have. Men jeg synes måske at prsien er lidt for voldsom, i forhold til at båden er fra 91'.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54245726

Så jeg ville lige høre jer herinde om i synes prisen er fair eller om den er lige i overkanten. Meget gerne begrundelse.

på forhånd tak.

mvh

Rene


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til bådkøb.
  • #1   27. mar 2008 Det lyder meget meget dyrt.
    Du kan få en helt ny Eks: Grew til ikke ret meget mere


  • #2   27. mar 2008 hmm ja det er lidt dyrt..

    men hvis man lige læser teksten står der NY MOTOR 2005 det er nok derfor prisen er lidt høj.. men omvendt så får du jo nok ikke motor problemer.


  • #3   27. mar 2008 Hvis båden ellers er i god stand og det er en fornuftig trailer der er med - så er prisen måske ikke helt urimelig når der er en motor fra 2005.
    Men prøv da at se om du ikke kan få prisen lidt ned - eller se hvad du ellers kan finde.


  • #4   27. mar 2008 Du kan få en helt ny Bayliner Capri 175 for 129,900 kr. hos Engstrøm
    www.bayliner.dk


  • #5   27. mar 2008 Synes det lyder meget dyrt...også fordi det er en Bowrider; Bowrider er fedt nok, men gensalgsværdien er meget lav, da der ikke er ret mange der har fordel i en bowrider og derfor = lav efterspørgsel..derfor synes jeg prisen er urimeligt høj.

  • #6   27. mar 2008 Brian L - jeg er slet ikke enig med dig og oplever at bow ridere ligger højere i pris.....

    en jeg synes den nævnte båd her er alt for dyr, køb en ny i stedet - det er billigere i længden.


  • #7   27. mar 2008 Den er alt for dyr..
    Jeg vil skyde på at den båd koster 100k for ny af i 1991.

    Husk på at Bayliner frem til årtusind skiftet ikke ligefrem er kendt for deres kvalitet. En Bayliner fra 1991 har træ i skroget og det træ skal undersøges om det har været i kontakt med vand, så der er rigtig mange Bayliner fra 1990'erne, som Engstrøm solgte, som er direkte rådne i skroget..
    Gik den grundigt igennem det skal jeg sige, og var det mig ville jeg holde mig langt væk fra en Bayliner hvis den var før 2001..


  • Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. mar 2008 Dyr, måske lidt. ny 3,0 motor koster godt 70.000 hos Triton i dag, og det Brian skriver med at bowrider er mindere værd det må stå for han egen regning. Har selv en Bayliner 1850 SS Capri årg. 99 m. en 4.3L V6 i kanon båd, og der er ikke noget træ i skroget. Kig dig godt for. H.O.L.

  • #9   28. mar 2008 Mange tak allesammen, for svarene.

    Jeg vil hermed prøve at kigge omkring efter andre både, så jeg evt. ikke fastholder mig i en gammel bayliner. Med mindre jeg kan presse prisen godt.

    mvh

    Rene


Kommentér på:
Lidt hjælp til bådkøb.

Annonce