{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.794 visninger | Oprettet:

martin n
martin n
Tilmeldt:
19. mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

HJÆLP til lidt fiskeri..!!! {{forumTopicSubject}}

hej.. jeg har lige købt mig en lille 12 fods jolle, og vil ud og fiske lidt.. så jeg har lige et par spørgsmål:

1: hvis jeg skal fiske efter fladfisk og torst med et forfang, hvad sætter jeg så på.? rejer?

2: hvad har man på stangen, hvis man bare vil sejle ganske langsomt med stangen bagudover? en spænde eller?

HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPE EN NYBEGYNDER.. HEHEHE


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP til lidt fiskeri..!!!
Kommentér på:
HJÆLP til lidt fiskeri..!!!

Annonce