{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.092 visninger | Oprettet:

En god fiskebåd til 60 - 70.000 ? {{forumTopicSubject}}

Hej Bådgalleri.
Som overskriften siger, så søger jeg en god fiskebåd til de 60 - 70.000 .-

Vi regner med at kunne få 65.000 .- for vores båd, så det skal ligge i det prisleje.

Er der nogen som har gode erfaringer med en god fiskebåd?
Vi har kigget meget på Ryds 485 fc, som er perfekt i vores tilfælde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god fiskebåd til 60 - 70.000 ?
  • #1   27. mar 2008 Hej Kim. Hvorfor lige Ryds 485?? Det er da et skridt tilbage for jer, i forhold til Shetlanden, som er en udemærket fiskebåd. Nå, men i kan kigge lidt på en Kegnæs 470, evt kig i min profil. Den sejler godt og kahytten fås også som en kortere model, så der er et stort fint agterdæk.
    MVH frank

• #2   27. mar 2008 Hej Frank.
    Ryds 535 er også super. Hellere 535'ern end 485, men den er for dyr, altå forhold til hvad vi regner med at kunne få for vores. Vi bruger slet ikke den store kabine, derfor ville vi gerne have noget nyere og mindre, så det passer i prisen.

Den ser fin ud, rigtige størrelse,dog lidt for lav i vores smag. Men den bliver skrevet ned, og så kigger vi lidt efter den model også.
    Tak smiley

• #3   27. mar 2008 ørnvic eller quicksilver

• #4   27. mar 2008 Steffan
    Ja. det rigtigt nok. De er bare ret dyre, men tak (:

• #5   27. mar 2008 Hej igen. Ja Kegnæs´en er lidt lav i fribordet, derfor har de fleste monteret sødelænderet. Selvom den er lidt lav i forhold til nyere både, så kommer der ikke vand ind, selv i høj sø. Held og lykke med jagten på jeres nye båd
    MVH Frank

• #6   27. mar 2008 Jo tak Frank smiley

• #7   28. mar 2008 Hvad med en lidt ældre Uttern de er da til at finde til den pris.
    Jeg er meget glad for min, men vil gerne ha en Uttern 6000 men så skal vi vist også ha ny bil så leder lidt efter en havneplads

• #8   28. mar 2008 Den er også lidt lav smiley
    Men man kan jo altid sætte gelænder op.

• #9   28. mar 2008 har lige købt en quicksilver 435 mit alles trailer og 40 hk merury 4 takt det hele fra 2002 efter det har jeg brugt 5500 kr på en kaleche

det hele st¨r mig i 57000 kr

• #10   29. mar 2008 Hej Michael
    Det er helt rigtigt hvad du skriver ang. længde på 535`en. men vi har en lille hemmelighed . . . . . . . . . .motorbrønden er flyttet !!!!!!!! jep den er rykket 70 cm bagud,så der er meget mere gulv plads man kan uden problemer stå 2 mand i hver side og fiske ( : og ja du har nok ret ang.pris, men kan vi ikke få 60-65 for den så skal den ikke sælges. den er gået igennem fra ophalerøje til motorplade ( det har kosted kassen og tid ) og det er kun fordi vi ikke bruger kabinen til andet end opbevarring ad grej, så en der er nogenlunde med samme plads til fiskeri vil sådan set passe os bedre evt bytte med en stor styrrepults båd, og hvis ikke så har vi jo alletiders båd som vi kender allerrede ( :

• #11   30. mar 2008 Hvad med en Poca

Den er ekstrem sødygtig og så har den samtidig et højt fribord

Prismæssig passer den med en Ryds (den er måske endda lidt billigere)

Kommentér på:
En god fiskebåd til 60 - 70.000 ?

Annonce