1.214 visninger
|
Oprettet:
Våddragt? {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg var forbi den lokale bådshop i dag for at kikke på vandski, tube og våddragt, men hvad vil i anbefale, en hel dragt eller en med korte ærmer og ben? jeg skulle helst kunne komme i vandet nu her, men vil en kort dragt være for kold?ved godt det kun drejer sig om en lille måned mere før vandtempen vil blive fin, men hvis jeg køber en heldragt vil det så ik blive for varmt senere på sommeren? og det er en jobe dragt jeg kikker på.
Mvh Erik
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 2 Emner: 20 Svar: 174
Vil helt klart anbefale en heldragt, blir ikke for varmt, skal regne med du er våd og gerne med god fart på oppe i vinden, vil endda gå videre og sige køb en tørdragt?! du har en perfekt båd til vandski, så hvorfor kun bruge det lige i sommer perioden, tørdragt kan du bruge hele året, ville jeg klart selv gøre.
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 46 Svar: 161
takker for svaret stefan
Mvh Erik
sep 2004
Følger: 29 Følgere: 40 Både: 9 Emner: 41 Svar: 472
jan 2004
Følger: 1 Både: 1 Emner: 9 Svar: 104
Jeg har tube + våddragt til salg...
Våddragt er aldrig brugt før det er heldragt! og størrelse medium.
Tuben er med god ventil (sådan en man kan tage helt ud eller bare nøjes med at åbne det øverste på! sådan der kun kan kommme luft ind.)
Ang.bekræftelse af stefans svar...
Ja køb en heldragt så længe du bor i danmark!
Det der med tørdragten vil jeg på det kraftigste fraråde dig... Når man har fart på og falder mod vandet kan der let komme vand ind ved ærmer når du lander med hænderne mod vandet! Og når du skal op af vandet på vandski og wakeboard kommer der også vand ind...
Det her er bare min erfaring, man kan garanteret også få nogle som der ikke er sådan! Men de koster også kassen!
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 46 Svar: 161
jonas sms mig lige en pris på det 20287995 og helst inden i morgen kl 15
Mvh erik
jan 2004
Følger: 1 Både: 1 Emner: 9 Svar: 104
Det blev lige kort, havde lidt travlt... Men så vil jeg da sige til jer andre hvis I skulle have lyst til at købe en dragt! Den har aldrig været brugt...
Våddragt?