{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  fedt
  • #1   27. apr 2008 Hej Jan,

    total misundelig..!
    hvilken bådalarm er det du har installeret?


  • #2   27. apr 2008 det er en red knows, gps/gsm alarm, og jeg tror godt jeg tør an befale den.
    den kan udstyres med alle mulige følere, vand,temp, magnet kontaker og meget andet.
    prøvede at starte unden at slå den fra fik besked med det samme, prøvede sos , det samme igen, lavede en locate søgning, og alt virker som det skal, har desunden en mic tilslutte og en off/on funktion til motoren, alt syres pr. sms eller tlf opkald smiley


  • #3   27. apr 2008 Hvor har du købt din alarm, og er det noget man selv kan installere??

    Mikkel


  • #4   27. apr 2008 har selv instalerwt den, det er rimligt nemt, hvis man har et diagram over båden, eller ved havd der er hvad.

    jeg har købt den hos tempo både, ved at claus v på østerbro også har den, det er olympic i kolding der er grosist af den smiley


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #5   27. apr 2008 hvad koster sådan en alarm, og har forsikringen givet afslag.

  • #6   28. apr 2008 ja jeg fik nedslag i forsikringen ,må indrømme kan ikke huske hvor meget,
    jeg giver 9000 kr i forsikring kasko og ansvar

    (link fjernet)

    kan fåes mange steder nu:)

    jan


  • #7   28. apr 2008 Hvordan ordnede du det med forsikringen? hvilket selvskab er du i?

  • #8   28. apr 2008 jeg sendte en kopi af kvitteringen til forsikringen

  • niels a
    niels a Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #9   28. maj 2008 Hej vil gerne høre fra folk der er intresseret i at prøve en bådalarm af.

    Det er nogen jeg begynder at sælge men mangler et par test personer
    alarmen vil er nem at montere (plus og minus)
    og kræver et simkort

    når alarmen går vil den ringe op og fortælle der er indbrud

    den er inkl. en rumføler

    i kan kontakte mig pr PM

    ser helst det er en fra østjylland


Kommentér på:
fedt

Annonce