{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fedt"
fedt
fik båden i ,i onsdags, første rigtige tur igår, det var for fedt, måtte lige dele det med nogen der forstår :) og en lile ting , legede lige med min båd alarm, den er virkelig præcis, punktet den...
fik båden i ,i onsdags, første rigtige tur igår, det var for fedt, måtte lige dele det med nogen der forstår :) og en lile ting , legede lige med min båd alarm, den er virkelig præcis, punktet den...
Skrevet af: jan k - 27. apr 2008
Hvilken fedt til drejebeslag
Min påhængsmotor er svær at dreje. Jeg skal selvfølgelig diagnosticere det ordentligt men vil under alle omstændigheder give den noget fedt i smøreniplerne ved drejebeslaget. Ved i hvilken noget fedt...
Min påhængsmotor er svær at dreje. Jeg skal selvfølgelig diagnosticere det ordentligt men vil under alle omstændigheder give den noget fedt i smøreniplerne ved drejebeslaget. Ved i hvilken noget fedt...
Skrevet af: Christian D - 26. mar 2018
fedt udstyr hvor
hvis man er på udkig efter noget fedt smart udstyr er der så ingen forhandler her hjemme eller er der kun cpperformens?
hvis man er på udkig efter noget fedt smart udstyr er der så ingen forhandler her hjemme eller er der kun cpperformens?
Skrevet af: allan j - 22. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hæng hylder op 930 kr.
- Rengøring 700 kr.
- easy bed assembly 480 kr.
- Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
- Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
- samling af højskab 1.000 kr.
mar 2017
Følger: 97 Følgere: 135 Emner: 16 Svar: 61
mar 2017
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 20 Svar: 475
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Men der ER faktisk lavet fedt til impeller, og jeg har altid brugt fedt til min... man skal bare ikke overdrive brugen, den skal bare lige have et MICRO tyndt lag ved alle kontakt punkter i huset ( top, bund og sider ) HUSK MICRO LAG, da klumper af fedt i div rør og slanger IKKE er fedt
https://marinelageret.dk/motor-motordele-og-tilbehoer-248/impeller-635/impeller-fedt-952.html
Den der smøre godt ..... kører ( sejler ) godt....
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 39 Både: 5 Emner: 12 Svar: 1.111
Aksel og under impeller.
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 79 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.390
Angående at stoppe til med fedt vil jeg da tro de urenheder motoren vil suge op vil være et større problem end lidt fedt. Og vandkanalerne er jo trods alt ret store og ikke en smørekanal. Men det er som sagt bare min betragtning
jan 2007
Nej ... det er fordi at hvis noget af det fedt der er for meget, sætter sig i nogle af de kanaler ( det er jo vandfast og MEGET klæbrigt ) så vil det kunne opfange noget af det der normalt bare forsætter ud... og så har man jo begyndelsen på en prop ( ja ja ved godt at det er sat på spidsen
og så må vi ikke glemme sladdre stråle slangen, et STORT problem hvis den lige pluselig ikke giver vand imens morbror Axel står på ski for fuld knald midt på vandet.... det vil jo få koldsveden frem på enhver motor ejer ( selvom at det kun er slangen der er stoppet og den stadigvæk køler på livet løs
Så sparsomt fedt vil i mit fordrejet hoved altid være bedre end ingen fedt.... men igen ... mange meninger .....
Kan i nu alle have nogle dejlige dage UDEN for meget mad, så man rigtigt kan GROV ÆDE på søndag...... uhhhhhh en dejlig tid med masser af dejlig mam...... fuck gaver.... heller spare de 12 gaver til alle de andre.... og så købe EN gave til sig selv he he ..... hvis man så vil bytte den ...... ja så må man jo nok lige forbi en hjernevrider
GLÆDELIG JUL TIL ALLE
Undskyld for det lange indlæg....
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 79 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.390
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 170
jan 2007
Det er vel lige som at gå med livrem OG seler, man vil ikke have at der sker noget med den nye " hvis nu " spørgsmålet kommer i spil... heller sikker end ! ! ! !
Har lige tjekket det nye komplette sæt ( hus, impeller, mellemplade og pakninger ) jeg har som reserve til min ( har det som sikkerhed HVIS nu der skete noget ... det sker jo ALTID lige netop som der er lukket med helligdage og ligende, selvom at man skifter LANG tid før man skriver/siger man skal
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 121 Både: 1 Emner: 9 Svar: 332
Sagde hun igår..
mar 2017
Fedt