{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

båden skal op... passer stativet? {{forumTopicSubject}}

hej igen igen...

mandag skal båden op og køres hjem i haven...

er der nogle guidelines mht hvordan jeg finder målene så jeg sikrer mig at stativet kan passe damen... altså hvor bred den er hvor stativet skal støtte, og hvor højt...

hvad ligger jeg under kølen for evt at hæve båden lidt?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  båden skal op... passer stativet?
  • #1   3. sep 2016 du lægger træklodserunder kølen, skråstiverne holder balancen , var stativet med til båden ?

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #2   3. sep 2016 Du indstiler det bare nogenlunde på forhånd.
    Sørg for at have nogle forskellige klodser og brædder til at klodse under kølen. Du kan også bruge fliser, hvis det er muligt i stativet. Dog skal du lige sørge for at der er et bræt mellem kølen og fliserne hvis du vælger den løsning
    Så får du lige vognmanden til at sætte båden på dine klodser i den højde du ønsker og mens han lige holder den med kranen, spænder du sidestøtterne ind.
    Easy-piecy. Den praksis har jeg været med til rigtig mange gange da jeg kørte både.
    Det eneste du skal sikre dig er, at båden står 100% på kølen. Støtterne er der kun for at den ikke skal vælte. De må ikke bære båden.
    jeg vil desuden garantere dig at kranmanden gerne vil hjælpe dig til en fornuftig løsning hvis du spørger ham smiley


  • #3   4. sep 2016 Ja han lød.meget venlig og hjælpsom...
    Stativet var ikke med til båden og skal kun bruges denne ene vinter da båden fremover bliver på havnen hvor de har nogle specielle stativer og en løftevogn dertil og der er kran på pladsen også. Alt sammen med i prisen...


Kommentér på:
båden skal op... passer stativet?

Annonce