Bådplads i Kastrup {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som ved, om der er til at få en bådplads i Kastrup lystbådehavn..?
Og hvor min prislejet ligger, noget ide..?
Har nu sejlet i Køge bugt noget tid, og tænker lidt at der sjal ske noget nyt næste sæson. Kastrup virker oplagt, tæt på det hele, og vandet virker måske roligere end i Køge bugt.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 14
men kan hvis du er heldig få plads på dispensation.
men tag ned og snak med havnefogeden.
apr 2016
Følgere: 79 Både: 1 Emner: 38 Svar: 174
Som jeg læser det, har man "bare" fortrinsret, hvis man bor i kommunen. Så jeg må nok satse lidt på, at der ikke er så mange der har båd derude
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 14
bor selv i kastrup.
tror du får mest ud af at tage en snak med havnefogeden..
aug 2016
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
jul 2009
Følgere: 4 Både: 2 Emner: 2 Svar: 8
Men ud fra hvad jeg har hørt så er det ikke umuligt at få plads (fra én jeg sejler med - som dog er i Sundby Havn)
Jeg bor i nabokommunen (København), og ja: det er lidt nemmere at tale med havnemesteren (Helge, hedder han).
Prisen er fast, og man betaler pr. kvardrat mener: Min Carina 20 "Ofelia" koster lige over 4.000 kr/året har jeg fået af vide af de tidligere ejere. Det er vel og mærke mens båden bliver liggende i vandet hele året. KvM-prisen kan du se på hjemmesiden (i nyhedsbrevet).
Bor man ikke i Tårnby Kommune, får man plads for tre år - det er måske også vigtigt at have med: Jeg er ikke sikker på om man skal betale alle tre år forud (i så fald får jeg en bon på ca 13.000 den første januar) - men også rart hvis man ikke er sikker på om man bliver ved med at have båd de næste par år.
Men det skulle ikke være umuligt at få plads.
Bådplads i Kastrup