{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Charlotte  C
Charlotte C
Tilmeldt:
21. sep 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til app til sejlere og havnefogeder {{forumTopicSubject}}

Hej sejlere smiley

Jeg er en del af et team af sejlere og sejlsport interesserede, der har lavet en gratis app til sejlere. Det appen tilbyder nu er et gratis søkort, der viser, de havne vi har fået med. Hvis man trykker på hver enkelt havn, kan man få information om havnen, betale havnepenge og visse tilfælde reservere en plads i forvejen. Desuden kan man melde til sin hjemhavn, hvis man tager på tur, sådan så havnepersonalet ved, at de kan leje pladsen ud.

Da vi gerne vil forbedre os og give sejlere det bedste produkt muligt, kigger vi altid på, hvordan vi kan gøre appen bedre. Det vi arbejder på lige nu er, at man kan blive mindet om, at melde sin tur, hvis man reserverer plads eller betaler havnepenge i en fremmed havn og skiltet i sin hjemhavn ikke er vendt til grøn. Derudover arbejder vi også på, at få integreret muligheden for rutetracking og deling af sejlture med vennerne. Disse to features er noget brugere har efterspurgt. Men hvad synes I om konceptet? Og har I eventuelt nogle forslag til, hvad der kunne være fedt at have i en gratis sejler app?

Appen hedder Harba og kan downloades i AppStore og Google Play.

Med venlig hilsen Charlotte fra Harba  smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til app til sejlere og havnefogeder
  • #1   21. sep 2016 God ide, når man h¨øre lidt med på VHF'en de er dag er der utrolig mange som ikke er klar over at Jernebane broen ikke kan åbne, så evt en feature, hvor hvis jeg har hjemhavn i Aarhus og taster ind at jeg vil til Skive, melder appen automatisk med en advarsel på denne tur om begrænset air draft grundt defekt bro.

  • Charlotte  C
    Charlotte C Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   22. sep 2016 Hej Asbjørn W smiley
    Rigtig god ide. Vi har allerede en pop-up funktion, når du trykker på en havn, der har noget ekstra vigtig information og det du nævner kunne helt klart stå der. Mange tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Hjælp til app til sejlere og havnefogeder

Annonce