{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.135 visninger | Oprettet:

Hvorfor sejler min båd ikke stærkere? {{forumTopicSubject}}

Har købt mig en 21" motorbåd ca 1.5ton ( er i min profil ) med et volvo penta 280z drev, der er en 2,5L disel på 100hk i den, med fuld gas ca 5000omd sejler den ca 6-7 knob, hvad sker der lige, man kan overhovedet ikke høre motoren er belastet.
P.s har aldrig haft en båd med zdrev før, er der noget jeg gør forkert


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sejler min båd ikke stærkere?
Kommentér på:
Hvorfor sejler min båd ikke stærkere?

Annonce