{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

lige et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Tja, når man alligevel bruger sin ferie inden for, så tænkte jeg at jeg lige kunne spørge jer om et par ting.

Jeg tror jeg skal ha givet min bund et nyt lag af det der hvide noget gel-coat / top-coat ved ik lige hvad af det man bruger til hvad? evt link til fremgangsmåde

Men kunne man egentlig ik bare få den autolarkeret under bunden? og så en go lag lak oven på, hvis ik, hvorfor ik?
Det skal siges båden kommer op af vandet efter hver sejlads

hvordan forstærker man hækken bedst/nemmest på min båd, hvis jeg altså skal ha større motor på?
er det ik bare at sætte en kraftig plade på hver side af ophænget, inderside/yderside af båden, så vægten fordeles bedre ud bag til? eller er jeg helt gat på den?

Håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  lige et par spørgsmål
  • #1   5. aug 2005 Var det for stor en mundfuld? hvis i bare kan svare på lidt af det vil jeg blive glad smiley

  • #2   5. aug 2005 jep, det hjalp da lidt på mine spørgsmål, det der awl grib skal det sprøjtes på?

  • #3   5. aug 2005 Med hensyn til at forstærke bagenden, så vil jeg foreslå, hvis det er muligt at komme til, montere nogle trekantede plader inde i båden som har fat i agterspejlet og bunden.

    Først laver du en model i pap, prøver hvor godt den passer, derefter saver du et par stykker ud i noget kraftigt krydsfiner efter modellen. Så skal de bare limes på og have nogle glasfibermåtter over sig, og til sidst males.

    Sørg for at den ene side af trekanten er godt lang, den der skal gå hen ad bunden, så bliver kræfterne fordelt over et stort område.

    Med den løsning er jeg sikker på at du kan sætte en større motor på, med ro i sindet.


Kommentér på:
lige et par spørgsmål

Annonce