{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.753 visninger | Oprettet:

Vandscooter ulykke i Københavns Havn {{forumTopicSubject}}

Uden at noget konkret er nævnt, vil jeg komme med et gæt på hvad der er sket..

ca. 10 stk Kulturberigere på stjålne vandscootere og jetski, som har drønet rundt i havn, uden at tage nogen former for hensyn til andre ( Læs: Kartoffeldanskerne ), og uden respect for nogen former for regler og love, og der var så samtidig nogle piger at vise sig for, så de har pr. automatik lige fyret extra op for opvisningen i indavlet hulemands-opførsel, i ved, den opførsel som feks. damerne i KVINFO, De Radikale, Enhedslisten og Alternativet elsker at undskylde for, og tage i forsvar, uanset graden af den, blot den er udført af indavlede hulemænd fra Mellemøsten ...

http://ekstrabladet.dk/112/politiet-en-doed-efter-baadulykke-ved-langebro/6645800

Viser det sig at jeg har uret, og det var en flok etniske Danske drenge/mænd, skal jeg med glæde undskylde og æde mine egne ord...

En af mine venner, fik hans vandscooter stjålet for et par år siden, og genkendte den, da dem kom sejlende forbi i Københavns havn, nogle måneder efter, med en skrydende kulturberiger ved styret.

Han ringede med det samme til politiet, og fik den besked. at det kunne de ikke bruge tid på, da tyven jo også ville være væk, i det samme sekund han blot så skyggen af en politimand. Og skulle de få fat i ham ved at lykketræf, så ville tyven jo blot stjæle en anden vandscooter med det samme, og så var man jo lige vidt.. Min ven bad om at få det skrifteligt, at de ikke ville gøre noget ved sagen, men det nægtede de også at give ham, med den begrundelse, at så kunne de ikke lave andet, og vis jeg ikke kendte min ven så godt, ville jeg ikke have troet på, at sådant kunne forkomme her i Danmark.

Min ven, fortalte også. at henvendte han sig selv til tyven, ville det øjebliklig ende i alvorlig voldssag, med ham selv som offer, så han opgav at gøre noget ved sagen, og han havde jo også fået penge af forsikringen, dog minus en stor selvrisiko..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandscooter ulykke i Københavns Havn
  • #2   7. maj 2017 Ganske forfærdeligt ,tænker på de 2 familier ,der har sendt deres unge mennesker til DK ,Sikkert med bævrende hjerter ,og nu kommer den værste besked man kan tænke sig , frygteligt .
    (jeg tænkte også igår aftes da jeg så det , at nu kan det være min kammerats vandscooter ,kommer tilbage)


  • #4   7. maj 2017 Jamen det er forbudt at sejle med vandscooter i Københavns Havn, hvor ulykken skete.der er osse max 6 knob i Københavns Havn Desuden er der regler for, hvor sejlads med vandscooter er tilladt. Vandscootersejlads er tilladt i en afstand på 300 meter fra kysten, på nær transport ud til 300 meter-zonen, som skal foregå vinkelret på kysten med en hastighed på max. 5 knob. Der er forbud mod sejlads med vandscooter i naturbeskyttelsesområder og lokale forbudszoner.SÅ DER ER BARE NOGLE SOM ØDELÆGGER DET FOR DE ANDRE OG DET KUNNE DA LIGE SÅ GODT HAVE VÆRE EN SPEEDBÅD SOM HAVDE LAVET ULYKKEN,


  • #5   7. maj 2017 Man skal osse have Speedbådskørekort for at sejle vandscooter,for at sikrer, at føreren af vandscootren har et grundlæggende kendskab til sejlads og til sit fartøjs funktion, konstruktion og udrustning.så de tåber som har lavet ulykken har igen undskyldninger for deres handlinger


  • #6   7. maj 2017 Det er altid få, det ødelægger det for mange andre.

    Stakkels familie til de efterladte.


  • #7   7. maj 2017 "6" ja det er rigtigt det er få der ødelægger det for mange . (og man kan tilligemed undre sig over at 8 mand ,alle stikker af , som jeg læser det er der ikke en eneste der blev og hjalp . endnu mere skammeligt.

  • #11   7. maj 2017 Tragisk ulykke og trist tilfælde af stupiditet som desværre ødelægger det for alle os andre som virkelig gerne vil nyde vores legetøj og have en god dag på vandet. Men mest trist er det for de pårørende og dem det gik ud over. Mon ik det var en ide at lave flere områder hvor folk ku udfolde sig med deres legetøj. Så er der jo ik nogen undskyldning for at man ik kan få ræset af hvis det er det man vil.

  • #13   7. maj 2017 Ja det er osse fint nok vi har det men der skal jo osse helst være mulighed for at søsætte..

  • #15   7. maj 2017 Er helt enig med dig, jeg har sgu heller ik noget til overs for de rådne bær i klasen som ødelægger det af for vi andre. Men hvis der var flere områder var der jo slet ikke nogen undskyldning for ikke at bruge dem til det. Og derefter ku man jo ligesom i USA have et klistermærke med et id nummer af en art så man ku identificere folk på afstand, ligesom de jo har været nødt til med scootere, bare med nummerplader.

  • #16   7. maj 2017 Disse vandscotter ulykker har længe været på vej. Jeg kan huske da vi snakkede om den artikel sidste år, kunne nogen ikke se noget galt med en vandscooter på plane blandet svømmere.

    http://m.lokalavisen.dk/se-vanvittig-video-vandscootere-fraeser-rundt-blandt-badegaester-/20160728/artikler/307289988/1997

    Ps. Her er det i Hellerup og set ligner ikke 'hulemænd' fra Mellemøsten .


  • #18   7. maj 2017 Jeg kan forstå at de skyldige var fanget på et nærliggende havn mens de forsøgte at hæve vandscotterne oppe af rampen. Det er ærligt at nogen må dø før myndigheder redigere.
    Det er også ærgerligt for de andre vandscooter ejere som holder reglerne ,dog kan jeg hils og sige at det er cirka kin en for hver 5 vandscooter jeg ser i køge bugt som sejler uden om 100m grænsen til kysten ....måske fordi der er et behøv for at holde sig tætte på hvor folk kan se og beundrer deres fart. smiley


  • #19   7. maj 2017 Brumme..hvor er det at du læser at det er folk af anden etnicitet??

  • #20   7. maj 2017 @Morten B - der er mange indikationer for det er AEH'ere:
    1) Angriber i flok - check
    2) Ingen respekt overfor andre - check
    3) Spiller stærk mand - check
    4) Vil ikke stå til ansvar da ulykken er sket - check
    5) Hulker og snøfter i retten og spiller offerkortet - check
    6) Navneforbud, omtales som "unge" i pressen - check
    7) Videoen i nr 17 viser mørk lød og mospudefrisure - check

    ... altsammen peger på kulturberigere


  • #21   7. maj 2017 Morten B. Det har siden vist sig, at jeg havde næsten ret, det var kulturberigere, dog med en enkelte Danskere blandt gruppen, det gør det ikke bedre, tværtimod, det viser blot, at nogle personer ingen respect har over for andre..

    Det er det samme i Lystbådshavnen i Århus, der er der en folk indavlede aber fra Gellerupparken, som drøner rundt derude på stjålne vandscootere, uden nogen former for respect for andre end dem selv.

    Der har så mange klager til Politiet, over deres opførsel, som går ud over alle kartofler, lige fra små piger og drenge, og op til pensionister, som bliver truet eller udsat for vold, hvis de blot kigger forkert på nogen fra gruppen..

    Politiet trækker på skulderne, og siger de ikke kan gøre noget, fuldstændig lige som i København havn.

    Det er fuldstændig lige som deres opførsel på stjålne scootere, biler og motorcykler, kun et fåtal af dem, betaler for det de kører på eller i, og får de en bøde, så bliver den ikke betalt, da de ved at de ikke kan trækkes fra deres bistandshjælp eller førtidspension...

    Jeg ved godt, at der er blinde verdensfrelsere, som tror at jeg blot er en racist, som galper op om muslimer, men hvert ord er sandt, og kun de stumme, døve og blinde, ved efterhånden ikke, at sådan er virkeligheden, og at det har været sådant i nogle år, og det bliver kun værre, meget værre, og det ser ligedan ud over hele den del af Europa, hvor de har slået sig ned, altså den vestlige del af Europa, den med bistandshjælp...


  • #22   8. maj 2017 Tror bare jeg træder ud af debatten, med et lille citat af brumme.

    "Jeg ved godt, at der er blinde verdensfrelsere, som tror at jeg blot er en racist, som galper op om muslimer, men hvert ord er sandt"

    Tak for kaffe!


  • #23   8. maj 2017 Denne ulykke kan vist ikke umiddelbart kædes sammen med religiøs overbevisning.

    Skal man sidestille den med noget, så må det være unge mænd på motorcykler eller i popsmarte stylede biler.

    Den her ulykke har ligget latent og ventet på at ske i årevis, og nu skete den.

    Det er tragisk at det krævede dødsofre, men forhåbentligt kan udfaldet være mere fokus på problematikken.


  • #24   8. maj 2017 Jeg snakker ikke om religiøs overbevisning, men om en sindssyg kultur, hvor man skider på andre menneskers liv og helbred . . .

    Tro mig, det er 100% det samme i Århus lystbådehavn, her regerer samme slags idioter, og ve dem der påtaler det, de bliver øjebliklig verbal overfaldet med trusler om vold, og mange gange, bliver det ikke ved truslerne..

    Der udgøres problemet for det meste af indavlede hulemænd fra Gellerup, og de andre lignende områder i byen, og tit på "lånte" vandscootere..

    Der har været utallige klager og anmeldelser af det, men intet har endnu kunnet stoppe problemet, nok mest, fordi politiet er meget konfliktsky, i forhold til disse personager...

    Tænk på den sorg denne tragiske sag har bragt utallige mennesker, en sorg de formentlig aldrig vil komme over...

    Og jeg kalder det bevist ikke for et uheld, for med den måde at sejle på i en tæt pakket havneområde, så minder det mere om mord end en ulykke....


  • #25   8. maj 2017 Jeg hørt en udtale i radioen at man burde inføre en eller anden form for reg nr på både og jetski så så man i det mindste kunne spore ejeren, det kan da kun være i vores alles interesse at et sådan system bliver sat i værk ASAP

  • #26   8. maj 2017 Jeg vil til stadighed holde på at denne ulykke intet har med race og kultur at gøre.

    Som professionel sømand, og underviser i speedbådskørekort siden 1999, er det min erfaring og oplevelse at det ligeså vel kunne være 'Brian', 'Johnny' eller 'Mohammad' der var fører.


  • #27   8. maj 2017 Det er så den person der gjorde det, som får lavet reglerne om og mere strikse.
    Og dette gælder for alle os andre og går ud over os.

    Og skid da fanden med om han er hvid eller neger.
    Den undskyld holder ikke vand


  • #28   8. maj 2017 @Søren
    Det er muligt det både kan være Brian, Johnny eller Mohammad men som mange skriver herinde er der en påfaldende overvægt af Mohammad'er på vandscootere der kører råddent.

    Den sigtede er 24 år - og har et langt synderegister med både vold og røveri bag sig. http://www.bt.dk/krimi/24-aarig-faengslet-efter-doedsulykke-det-var-hans-foerste-tur-paa-vandscooter

    "Den 24-årige fører af dødsscooteren er tidligere straffet. Blandt andet i Østre Landsret for et par år siden, hvor han fik et års ubetinget fængsel for røveri. Han mangler at afsone 122 dage for den røveridom i forbindelse med sin prøveløsladelse sidste år. Han er også tidligere straffet med syv måneders ubetinget fængsel ved Retten i Glostrup for vold. Desuden er han i 2013 idømt en betinget dom på 40 dages fængsel for vold."

    Tjener man så godt i fængslet at man kan købe en dyr vandscooter allerede som 24-årig? Eller er den "lånt"?

    Han havde i øvrigt lige taget speedbådskørekort... Du er muligvis en seriøs underviser men ham jeg tog det hos + censor var absolut ikke noget at råbe hurra for. Ca 25% af holdet kunne ikke basal teori og/eller brugte 3 forsøg på MOB i stille vejr men alle fik kortet alligevel


  • #29   8. maj 2017 Det er fortsat ret uvæsentligt hvilken etnicitet manden har!!

    Jeg har oplevet adskillige etniske danskere komme ud af spjældet efter årelange straffe, for ugen efter at se dem køre i Ferrari, Corvette og andre high-end biler.

    Jeg er ikke venligbo, og er generelt ikke pro den "kultur berigelse" vi er udsat for, men ret skal være ret. Den her ulykke kunne lige så vel være sket af en etnisk dansker.

    Der hvor jeg bor har vi stort set ikke nogen fremmedarbejdere, og i hvert fald ikke nogen der sejler og kommer i havnen. Så mine oplevelser bygger på etniske danskere, og jeg kan fortælle mange gru-vækkende historier som jeg selv har oplevet. Både som underviser, privat sejler, bådfører ved søredning samt kva min professionelle baggrund.


  • #30   8. maj 2017 Manden får nogle år i spjældet.
    Dog er han ude igen efter nogle år på grund af god opførsel.
    Uagtsomt manddrab under særligt skærpende omstændigheder giver ikke mange år pr drab.
    Her snakker vi om x2.

    Jeg er ligeglad med om folk er sorte eller hvide.
    Vi er alle farver på jorden med vær sine holdninger.
    Og hvide begår skam også lige så meget dumheder og lysfarvet mennesker.


  • #31   8. maj 2017 Den kultur som jeg snakker om, er også den kultur som findes blandt hårde kriminelle, og om den udmøntes af kriminelle, HA´er, Bandidos eller visse muslimer, er jeg totalt ligeglad med, jeg hader og afskyer den menneske foragt, og den sorg de altid påfører deres ofre.

    Og for en god ordens skyld, så er jeg totalt ligeglad med folks hudfarve, det er folks opførsel jeg ikke er ligeglad med.

    Jeg indrømmer at jeg frygter og hader Islam og muslimerne, ( ikke den enkelte muslim, men som gruppe, og islam og muslim er ingen race eller hudfarve, men en syg religion og kultur ) for jeg har boet midt i blandt dem i mange år, og har haft flere af dem som venner, eller rettere troede at jeg havde dem som venner, og har set utallige gange, hvordan de tænker og taler om os kartofler, som er et af de pænere ord de bruger om os Danskere, og tro mig, langt de fleste af dem, hader og foragter os, blot fordi vi er vantro i deres øjne, og derfor intet værd, og de er her kun, pga. vores velfærd, ikke fordi de elsker den vestlige livsstil, ellers vores klima. Jeg ved godt, at der er mange gode mennesker blandt dem, men de er desværre ikke størstedelen, men et mindretal, og når balladen starter for alvor, bliver de tvunget til at vælge side, og jeg ved godt hvad side de vælger..

    Min farfar var Svensker, og jeg kom meget i Sverige som barn, især i Örebro, hvor min Farfar var født, og sidst jeg var der, mindede store dele af byen, mere som en by i Mellemøsten, end som Sverige. Det meste af Malmø er også tabt, lige som andre dele af de store byer og områder af Sverige, og de tilstande de har i Sverige, har vi om få i Danmark, så begynd bare at glæde jer...


  • #32   8. maj 2017 Jeg er halv russer hvis i vil vide det smiley


    Hvad har dine Røverhistorier med Vandscooter ulykken at gøre ?



  • #33   8. maj 2017 Brumme, jeg er stadig uforstående over at du konstant bringer udlændinge debatten ind i denne ulykke!!!!

    Det kan meget vel være at du har ret i dine antagelser, men det har ingen sammenhæng med denne specifikke ulykke!


  • #34   8. maj 2017 Fra ekstrabladet : http://ekstrabladet.dk/112/24-aarig-sigtes-for-dobbelt-uagtsomt-manddrab-efter-vandscooter-ulykken/6646405

    "De otte anholdte er tre danske mænd, en dansk pige og fire unge mænd af anden etnisk herkomst."

    Danske mænd kan i denne forbindelse ligeså godt være personer fra mellemøsten der har fået dansk statsborgerskab.

    Det gives jo i flæng og uden at man samtidig kræver at andre landes statsborgerskab opgives.

    I "newsspeak" er Danske mænd = AEH'ere med rødbedefarvet pas.


  • #35   8. maj 2017 Per T: er det fortsat ikke ret irrelevant hvor de kommer fra???

  • #36   8. maj 2017 Nu må bare slap af med ethnicitiet, religion og andre politisk brokke som vi andre gider ikke at læse på denne båd forum. Lad nu være med at skifte fokus på vandscooter problemet som om der ikke vil eksisterer hvis vi smider alle anden etnisk herkomst ud af danmark!
    Som du kan se fra mit indlæg med vandscooter ravage i hellerup strand (uptown københavn) med video længer oppe er det ikke kun 'perker' som er skyldig. smiley


  • #37   8. maj 2017 @Søren
    For de døde jo - for os der gerne fortsat vil bo i et frit land hvor man kan færdes trygt på vandet og i gågaderne uden at blive pløjet ned og som gerne ser vores døtre kan gå ude uden slør er det højest relevant.


  • #38   8. maj 2017 Per T.
    Ikke i denne sammenhæng


  • #39   8. maj 2017 smiley smiley smiley smiley

  • #40   8. maj 2017 Nøj, hvor er det sørgeligt at vi ikke er kommet længere end at der skal slås plat på en tragisk ulykke, for at profilere sin egen politiske overbevisning.
    Hvis vi bare bygger en mur omkring vores egen lille andedam, så vil denne type ulykker aldrig ske, for så er "de" her ikke. Per T var det bedre hvis de havde haft tørklæder på de 2 piger der døde i jollen ? Det er sørgeligt at det er hudfarven der skal præge denne tråd, og ikke hvad man kunne gøre for at denne type ulykker kunne undgåes. Så det synes jeg vi skulle starte med fra nu af, og holde vores overbevisning om det er hudfarve der bestemmer hvordan man opfører sig på vandet.
    Hvad med at kigge op til vores Norske broderfolk, hvor der er reg. nummer på siden af alle både, det er jeg da stor fortaler for. Det giver mulighed for også at "tage" alle bådetyper i uforsvarlig sejlads.
    Jeg har da oplevet at en 50 fods sejlbåd overså mig i min jolle, og det havde ikke været en kønt syn, hvis han havde ramt mig.
    Mathies værft i Aalborg har da heller ikke et godt ry ved sejlere, når de har prøvesejlet deres redningsfartøjer. Joller som er ved at vælte i deres kølevand (man må kun sejle 6knob i Aalborg havn) Sejlbåd med havareret motor, som var ved at komme i klemme i broen. De nægtede at hjælpe, da de havde en fra kongehuset med og det var en "prøvesejlads"
    Nummerplade på alle. Hvis man ikke kan finde fører, så hæfter ejeren.
    Hos Politiet har de så et nummer med alt, hvad de har brug for. Punktum. og en nu et redskab til at få plenti penge i deres slukne kasse.


  • #41   8. maj 2017 I deres slunkne kasse.. ?, du ved godt penge fra bøder går i statskassen og ikke i politiets kasse... De kommer så os "alle" tilgode. .

    Men et nummer på båden ville måske hjælpe lidt..


  • #42   8. maj 2017 om det er kasse 1 eller 2 er efter min mening lige meget ☺ men du har ret i statskassen, men der er nok et hul, et eller andet sted, som skal lukkes.
    Nummer på alle, og krav om ansvarsforsikring. Hvad med en grøn ejerafgift, når vi er i gang ☺
    Hvis alle både skal registreres, så bliver det også svære at købe for sorte penge.


  • #43   8. maj 2017 Der er allerede afgifter på, den er bare lagt på kaskoforsikring

  • #44   8. maj 2017 Speaking off .... huller i statskassen, Så lad mig da lige copy-Paste, Tommy Thailand, Han har skrevet en meget fin note om SKAT.

    SKAT har erkendt at de ikke har den fjerneste ide om hvad fanden de laver, og har i stedet valgt at opgive, at inddrive 80 milliarder. Det er alt for uoverskueligt med alle de regnestykker, og i øvrigt er Excel-Allan på orlov. Og hvad skal man med 80 milliarder, når man bare kan udskyde skatteborgernes pensionsalder? De er sgu hurtigt tjent ind igen. Det er ligesom med pantværdig emballage - man burde aflevere sine tomme flasker, men man orker ikke besværet.

    Men medarbejderne hos Skat får alligevel noget for hånden. De har f.eks. lige hjulpet Sonny med at sælge hans hus. Sonny er fraskilt og har haft mange ting at bøvle med, f.eks. skyldte han bl.a. 8000 kroner i ejendomsskat. Derfor tog Skat affære, og solgte skyldnerens hus for 30.000 på tvangsauktion. Nu er Sonny så løbet ind i en depression som følge af at han ikke har et sted at bo, men han skylder i det mindste ikke penge til staten. Tak Skat. Man kunne advokere for at I udøvede heksejagt på de udenlandsdanskere der skylder flere hundrede millioner fremfor en herboende skatteyder, men så igen - man vil så nødig underfrankere når man sender post til udlandet.

    Tommy siger ikke at du næste gang du ikke orker at aflevere din pantværdige glasemballage - så i stedet bør lave en masse molotovcocktails, og lad Skat vide hvilket helvede på jord de er, og lade lortet brænde som urinladning + klamydia, eller Chili Klaus' anusåbning. Tommy har slet ingen kommentarer herom, men opskriften på brandbare kasteskyts findes på tekst-tv side 1732.


    Hvis nogle herinde, IKKE ( mod forventning, naturligvis ) kender til Tommy Thailand, så lad mig hermed opfordre til at følge ham.
    Jeg følger ham på Instagram,

    Kontroversielt og skarpt skåret, det er det han lægger op, men han har altså fat i noget!!

    /Jonas


  • #45   8. maj 2017 Ja Per J, nummerplader til alle. Og også gerne ørechip i dåbsgave så de 98% lovlydige borgere kan holdes i kort snor når det nu er for svært at tage de 2% der laver ulykkerne.

    Og nej, jeg siger ikke alle brune mennesker laver ballade og kriminalitiet. Men jeg siger at hovedparten af dem der laver kriminalitet - herunder sejler ånssvagt på vandscooter - er brune. Og med henvisning til linket fra ekstrabladet var mindst 50% AEH'er så der var altså noget om snakken

    Politiet var alarmeret og seancen tog ifgl medierne flere timer. Hvorfor fanger de ikke idioterne? Af samme grund de ikke fanger bøllerne på ulovlige stjålne knallerter og bilerne uden nummerplader i landets ghettoer - det er for farligt for lille citronmånespisende Bente betjent og hendes feminiserede kolleger.

    Så hellere flere fotovogne i landdristrikterne og mere overvågning i gågaderne så vi kan få videoer af hvordan unge mennesker bliver slået til plukfisk for at spise pizza med skinke

    Der manglede jo ikke betjente da ulykken var sket.

    Samme analogi med skatten som nævnt længere oppe, lad os stjæle og genere de lovlydige, de lovløse kunne jo finde på at slå igen.


  • #46   8. maj 2017 smiley troede hans side var lukket ,det fik jeg notifikation om ,

  • #47   8. maj 2017 per t
    hvorfor går du ikke foran og viser dem hvordan de skal gøre deres arbejde..

    det lyder som om du er meget bedre til det og lige ved hvordan det skal klares..


  • #48   8. maj 2017 Benny L - min løsning er i alt fald ikke nummerplader til alle, stol trygt på det smiley

    Jeg stille gerne op men tiden er ikke moden endnu, Det sker når samfundet bryder sammen og folk forstår hvad der er sket med "det danmark de kendte" fortsætter det som hidtil. Flere Djøf'er i politiet, Lars Løkke der trykker hånd med den lokale Black Army Kalif mens politi-Kit kigger på... kan du se billedet? smiley

    Men glæd dig der skal nok komme nummerplader til alle både, en lille ekstra hilsen på et par tusinde i "registreringsafgift" som du så kan betale af den brøkdel af din løn der endnu ikke er beslaglagt af det samfund der burde beskytte dig.

    Og bare rolig - pengene går til nogen det er synd for. Måske endda føreren af vandscooterens tur til Caribien på krydstogt, det skulle siges at være meget effektivt til at få folk væk fra dårligt selskab


  • #49   8. maj 2017 nu mente jeg så du burde rydde op i ghettoerne og den slags.. jeg ville ikke være betjent i dagens Danmark, de kan intet gøre før de er på youtube eller andre steder på nettet..

    nej men et nummer som hvis man sejler i feks. Silkeborg søerne ku måske hjælpe?
    men bare rolig politikerne skal nok smide en vægtafgift på din båd en dag.. smiley

    de får ikke meget af min løn , den forsvinder i skattely i udlandet.. smiley


  • #50   9. maj 2017 Att Kenneth O.

    Du skal ikke blande dig i, eller bestemme hvad jeg eller andre skriver om, dette indlæg er lavet under: general diskussionen, og jeg har ret til at lufte de holdninger jeg har, og hvis du ikke kan tåle det, eller nøjes med at skrive at du er uenig i det jeg skriver, som de andre der er uenige med mig, i stedet for at bede mig stoppe med at skrive om det jeg mener, så lad være med at læse mine tråde, så kan du i stedet for læse de tråde der kan finde støtte for dine moderator drømme.


  • #51   9. maj 2017 Øjenvidneberetning fra ulykken
    http://ekstrabladet.dk/112/ulrik-og-vennerne-gav-foerstehjaelp-efter-vandscooter-tragedie-politiet-vasker-haender/6647309

    "- Vi befinder os omkring 200 meter fra ulykken, da den sker. Længere bag vores båd, sejler politiets båd. Da vi ser ulykken, kan vi se den er helt gal. Vi sejler direkte derover, samtidig med vi prøver at alarmere politifolkene. Det virker ikke til, at de rigtigt opdager, hvad der er sket eller hvor alvorligt det er, siger Ulrik Birch."

    "Til sidst går det op for politifolkene, hvor alvorlig ulykken er og marinehjemmeværnsbåden overhaler drengenes langsomme Go Boat. Men da Ulrik og drengene kommer op til den ramte Go Boat, har politifolkene endnu intet gjort."

    Politiet har skam været der men kan intet gøre siger de.....

    "Til det svarede politiinspektør Jens Jespersen fra Københavns Politi søndag:

    - Det er rigtigt, at vi havde fået en del henvendelser, og det var derfor vi var på havnen i går i en båd, da ulykken skete. Men hvis folk, og det gælder både i trafikken, men også på vandet, insisterer på at opføre sig dumt, så kan myndighedernes kontrol ikke bringe det til ophør. Vi var på vandet, og vi gennemførte kontroller, og alligevel skete ulykken."

    Håber politiet havde en god dag på vandet og huskede solcremen


  • #52   9. maj 2017 @brumme . Misplacerede aggression er diagnosen.
    Uanset hvor meget du lufter din såkaldt personlig mener som er udelukkende xenofobisk og heldigvis ikke delt af det fleste, er det klart at du vil for altide live i frygt for mørke hudet mennesker i din lille verden. På den måde har de vandt sejren over dig.

    @Per T. Måske var politifolket selv af anden ethnisk herkomst, det må være forklaringen.
    Losningen til alle problemer på vandet må være at lave et lovgivning som kun tillader bleg hud folk at købe både eller jetski. Disse type mennesker sejler altid pænt .

    Enjoy your summer.


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #53   9. maj 2017 Politiet kunne have fanget dem med net ved slusen i Sydhavnen.

    I øvrigt er jeg sikker på at vi almindelige speedbådsejere skal plages med kæmpestore registreringsnumre og automatiske bøder når vi planer i "vildtreservater" hvor fuglene er bedøvende ligeglade med at vi sejler forbi dem.

    Der gælder en lov for danskere og en anden for beboere i ghettoer.


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #54   9. maj 2017 Kenneth O er enten fuldt integreret i perkerkulturen eller møder den aldrig i virkeligheden.
    Selvfølgelig er din pizzamand og grønthandler flink når du handler hos ham.


  • #55   9. maj 2017 @Kenneth - jeg forholder mig til øjenvidneberetninger og i dette tilfælde har politiet haft alle muligheder for at gribe ind men gjorde intet.

    Jeg har aldrig sagt hvide altid sejler perfekt. Derimod har jeg sagt at der er en overvægt af mørke blandt dem der sejler totalt hensynsløst. Ligesom det er omkring 80% udlændige der fremstilles i Københavns Dommervagt for grov kriminalitet. https://www.mx.dk/nyheder/kobenhavn/story/10233641

    At lægge falske udsagn over på modparten i en diskussion er et gammelt trick, den hopper jeg ikke på.

    God sommer til dig også, nyd den ligeså længe det varer


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #56   9. maj 2017 Der var ingen problemer for den hærdebrede 50-årige politimand og hans 4-5 kollegaer i deres store RIB at skrue bissen på overfor mig da jeg tillod mig at plane fra Papirøen mod Lynetteløbet for nogle år siden i min lille Ørnvik 430.
    De vidste jo godt at jeg ikke har en flok fætre der "kan starte 3. verdenskrig" som Per "Pink" Larsen fra Københavns Politi sagde om grunden til at muslimer fik længere snor.
    http://ekstrabladet.dk/112/article4180435.ece


  • #58   9. maj 2017 CPT - det kaldes vist Taqiya http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

    ...eller også er det bare en mor der forsvarer sit afkom som enhver anden mor sikkert vil gøre.


  • #59   9. maj 2017 Synes det der er mest trist er at læse de kommentarer der kommer i en tråd som denne.

    Mht sejlads i havnen og de regler der gælder; er det ens eget ansvar at gøre sig bekendt med hvilke regler der gælder i det farvand man færdes i. Uvidenhed er ikke en undskyldning!

    Men; folk sætter sig ikke ind i hvilke regler der gælder for det farvand de færdes i, samt de er ligeglade og negligerer reglerne!

    Mht erfaring og opførelse; er det op til individet at vurderer hvad der er forsvarligt og etisk, med respekt til de regler der gælder.

    Men; folk er ligeglade og er ude af stand til at vurdere de risici der er forbundet ved at færdes til søs.

    Mht myndighedernes indsats og tilstedeværelse; har vi i Danmark ikke et decideret sø-politi eller kystvagt. Søværnet og Marine hjemmeværnet har ikke politimyndighed og må ikke agere som sådan.

    Men; det ville være formålstjenligt med flere ressourcer og mere tilstedeværelse af politiet i de farvande hvor problemerne er størst. Tættere samarbejde mellem Søfartsstyrelsen og politiet samt øvrige myndigheder kunne bidrage positivt.

    Mht politiets indsats og tilstedeværelse; er det sådan at de igennem en samarbejdsaftale med Marine hjemmeværnet kan få stillet båd til rådighed ifm opgaver og patruljer.

    Men; folk forventer at politiet kan gribe ind overfor en flok mennesker der bevidst vælger at overtræde gældende regler og lovgivning på trods af de er i undertal, og ikke har materiel der kan indhente og sejle eksempelvis vandscootere op.

    Mht uddannelse; har det siden 1999 været lovkrav om erhvervelse af speedbådskørekort ref 'Bekendtgørelse om uddannelseskrav m.v. til førere af visse motordrevne fritidsfartøjer med en skroglængde under 15 meter'. Kravet til prøveaflæggelse er senest opdateret i februar 2016, således at Søfartsstyrelsen specificerer hvad prøven SKAL indeholde.

    Men; de firmaer der udsteder beviser er desværre for flertallets vedkommende useriøse og fokuserer udelukkende på profit, og ikke kvalitet af deres undervisning, og folk består på trods af de tydeligvis er uegnet til at føre et fartøj.

    Ovenstående taget i betragtning er der åbenlyse områder der kan forbedres, men det ændrer ikke på at det er individet der bør kigge indad, og vurdere om man er egnet og i stand til at bevæge sig i det offentlige rum!


  • #60   9. maj 2017 @Søren - jeg er enig i det er op til individet at opføre sig ordentligt. Og i en ideel verden var vi alle ansvarlige, høflige og arbejdsomme individer der alle levede i harmoni med hinanden.

    I virkeligheden er nogle individer ikke i stand til at efterleve hverken lovgivning eller sund fornuft. Det være sig hvide, brune eller grønne. Vi er åbenbart ikke enige i farven af individerne men vi er dog enige i at de findes? Derfor har man bl.a. ansat et antal betjente og udstyret dem med nødvendige magtmidler til at beskytte os lovlydige borgere.

    Selvsamme betjente var til stede under ulykken. Og nej, de kunne ikke sejle vandalerne op, men de prøvede jo heller ikke. De råbte dem heller ikke an og bad dem stoppe. Eller brugte nogle af de magtmidler de er udstyret med.

    Tror du det ville hjælpe med nummerplader på scooterne? Ville det få politiet til at sætte båden i gear, komme ud og råbe "STOP Politi" og trække våben hvis idioterne ikke makker ret?

    Jeg håber der er nogle betjente der både har en middel solskoldning og en grim smag i munden efter i lørdags. Solskoldningen går over, smagen tager nok lidt længere tid.


  • #61   9. maj 2017 Jeg er ret overbevist om at synlige registreringsnumre kan være medvirkende til en lettere identificering, samt en evt ændring af lovgivningen tilsvarende som for billister.

    Hvis det er ejeren der sigtes for et evt lovbrud foretaget af hans fartøj såfremt man ikke kan identificere føreren, så kan jeg garantere at det vil fjerne en stor del af den hensynsløse opførelse der finder sted.

    Hvis nogen er så naive at tro at man helt kan stoppe det må det stå for deres regning og opfattelse.

    Jeg kan godt sætte mig ind i at politiet muligvis har foretaget en vurdering af situationen i lørdags, og konkluderet at det sikreste var at lade den flok vandscootere vende om og sejle væk. Antagelsen kan muligvis bygge på at førerne af vandscooterne var bevidste om politiets tilstedeværelse, og måske derfor ville forlade havnen igen. I det tilfælde kunne en konfrontation og forsøg på at stoppe dem muligvis medvirke til en optrapning af en unødig konflikt.


  • #62   9. maj 2017 Skal politiet så ikke også lade bankrøverne røve banken i fred og ro, samt lade dem køre derfra, for ikke at skabe farlige situationer. Søren L ?
    Jeg tror godt du kan se det groteske i, at lade kriminelle gøre hvad de vil, for ikke at skabe flere problemer ?
    Det har man flere gange prøvet med de autonome, og hver gang bliver hele bydele smadret.
    Det sådant passivitet, der er skyld i, at personer fra Gellerup, har overtaget store dele af Århus lystbådehavn, når de dukker op med deres "lånte" vandscootere, og gjort at flere og flere fredlige brugere af vandet, ikke kommer der mere...


  • #63   9. maj 2017 For at være ærlig, jeg ved ikke om den 24 årige vanekriminelle er etnisk Dansker eller ikke, og det er også ret ligegyldig, svinet efterlever en kultur, som burde være stoppet for længst, med meget meget hårdere straffe..
    Nu er Pape ude med riven, og han har fået øje på, at loven om speedbådskørekort, er alt for slap, og at den måde de krav der er til underviserne og beståelsen, intet er værd.
    Jeg vil tro, at det bliver meget sværere at tage kørekort til speedbåd, samt at alle motorbåde som kræver kørekort, skal bære en form for reg nummer, ligesom man har i flere kommuner, bla. Silkeborg, Ry og Skanderborg, hvor alle motorbåde skal bære nummer..
    Og så skulle det være muligt at give ekstremt høje bøder ved overtrædelse af de regler der gælder i det område man sejler i, og at konfiskere fartøjet, i meget grove tilfælde..


  • #64   9. maj 2017 Jeg har ingen steder skrevet at politiet skal forblive passive, men det er almindeligt at der foretages en sikkerheds vurdering før de eftersætter, og det formoder jeg er gældende både til lands og til vands.

    Hvori er fornuften i øvrigt i at eftersætte en flok vandscootere når man på forhånd er bekendt med at man ikke kan indhente dem?


  • #65   9. maj 2017 Havde man sat ind med et samme, var de alle som en stukket af, før de kunne begynde deres opvisning over for tilskuerne...
    Politiet skal reagere med det samme, når de ser kriminalitet.
    Politiet selv, hælder vand ud af ørene om deres passivitet den pågældende aften, men det klinger hult i mine og mange andres ører, og står det til mig, skal det undersøges, hvorfor de ikke greb ind, på den aften, og alle de mange gange, hvor folk har bedt politiet om hjælp til at stoppe galskaben..
    Når politiet kan fange de hurtige bilister og Mc´er, ved selv at køre på hurtige Mc´er, så kan det vel ikke være det store problem, at købe nogle kraftige vandscootere, og udstyre dem med blink osv, og uddanne nogle politimænd til at køre på dem..


  • #66   9. maj 2017 Det er jo ren spekulation som hverken du eller jeg kan vurdere.

    Mht politiets ressourcer skal man sætte tingene i perspektiv. Jeg tror ikke det nødvendigvis er løsningen at tildele dem mere materiel for aktiv overvågning og indsats.

    Med teknologi kunne man klare meget af det, og vha registreringsnumre, nummerpladelæsere og en ordentlig konsekvens vil man være i stand til at eliminere problemet.

    Desværre har vandet altid været betragtet som et fristed når det kommer til at færdes der som lystsejler, og pga de muligheder for legetøj og hastigheder man kan opnå er risikoen for ulykker tiltaget.

    Før i tiden da lystbåde var deciderede både, og for langt størsteparten langsomtsejlende var problemet markant mindre.

    Jeg tror at et ordentligt uddannelsessystem inkl krav om et vis antal praktiske øvelser, bedre markering af ejerforhold vha registreringsnumre, passive kontroller fulgt af en stor konsekvens ved regelbrud vil kunne bidrage positivt.

    Overordnet set vil det ikke medføre de store udgifter for samfundet, men i stedet blive pålagt de der ønsker at kunne tage ud at sejle.


  • #67   9. maj 2017 De begrænsede udgifter, som nogle få politimænd på vandscootere vil koste, kan ikke gøre op i liv, hvad nu hvis det var dine to døtre der var blevet dræbt, ville du så stadigvæk snakke om ressourcer, jeg ville ikke....

    Vil vi havde et lovlydig samfund, må vi tilføre de ressourcer det koster at opretholde det, ellers ender vi meget hurtigt som en 3 rangs banan-republik, hvor den stærkeste bestemmer, og det kan ingen være interesseret i . . .


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #68   9. maj 2017 Konsekvensen af registreringen kommer til at betyde at folk der sejler f.eks. ved Svendborg eller i Roskilde Fjord kommer til at få bøder for forbrydelse uden offer, mens de i forvejen kriminelle på vandscootere, der kan sejle op på land masser af steder, fortsat vil være urørlige.

    Og ingen tager kampen om mod de vandvittige naturfredningsfolk, der helst så speedbåde forbudt overalt.
    Svanerne er sgu ligeglade.


  • #70   9. maj 2017 Man kan nøjes med at etablere en indsats i de områder hvor der reelt er problemer, såsom Københavns havn, Aarhus havn, Svendborg Sund og andre steder hvor ulykkerne statistisk sker.

    Brumme, nu køber man heller ikke flere patruljevogne og MC'er ind pga der er trafikdræbte.

    Uanset hvor tragisk sådan en ulykke er, så vil der altid være en økonomisk afvejning kontra konsekvens.


  • #71   9. maj 2017 Køber men ikke mere udstyr, hvis der kommer flere dræbte i trafikken ?

    Øhhh, jo Søren L. det gør man, hvis man fastslår at drabene feks. skyldtes høj fart eller sindssyg kørsel.

    Så kan jeg garantere dig for, at der kommer flere stærekasser, og langt mere færdselspoliti på vejene, foruden flere regulerende love....

    Bare vent og se, drabene på disse to uskyldige piger, vil komme til at betyde en masse mere kontrol og ændringer, som vil gælde for os alle, blot fordi nogle politifolk forhold sig passive, mens de kriminelle svin, drønede rundt i den tæt trafikerede havn, uden nogen former for ansvarlighed over for folks liv og heldbred..

    Jeg håber at de passive politifolk, sover meget dårligt i den nærmeste fremtid, de kunne have stoppet drabene, ved at have sat ind øjeblikligt, og brugt de redskaber, som de havde til rådighed, så ville de kriminelle havde stukket af med det samme, inden de kunne begynde at vise sig for tilskuerne, herunder pigerne i båden....


  • #72   9. maj 2017 Brumme, hvilke redskaber er det?

    Skulle de havet trukket våben og skudt efter dem, blot fordi de sejlede for stærkt?

    Man køber ikke mere udstyr eller ansætter flere betjente ved enkeltstående ulykker i trafikken.

    Jeg er også helt sikker på der sker stramninger som følge af denne ulykke. Det er populær-politik, og desværre nok stramninger der rammer de forkerte.


  • #73   9. maj 2017 @Søren
    Politiet har i hvert fald hjemmel til at anvende skydevåben i den pågældende situation (efter påsejlingen) men valgte "den bløde vej"

    https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=1896#K2

    Anvendelse af skydevåben
    § 4. Skydevåben må i medfør af politilovens § 17, stk. 1, kun anvendes med henblik på
    1) at afværge et påbegyndt eller overhængende farligt angreb på person,
    2) at afværge overhængende fare i øvrigt for personers liv eller for, at personer pådrager sig alvorlige helbredsskader,
    3) at afværge et påbegyndt eller overhængende farligt angreb på samfundsvigtige institutioner, virksomheder eller anlæg,
    4) at sikre pågribelsen af personer, der har eller med rimelig grund mistænkes for at have påbegyndt eller gennemført et farligt angreb på person, medmindre der ikke skønnes at være risiko for, at den pågældende på ny vil gøre sig skyldig i et sådant angreb,
    5) at sikre pågribelsen af personer, der har eller med rimelig grund mistænkes for at have påbegyndt eller gennemført et farligt angreb på samfundsvigtige institutioner, virksomheder eller anlæg, eller
    6) at sikre pågribelsen af personer, der har eller med rimelig grund mistænkes for at have begået alvorlige forbrydelser mod statens selvstændighed og sikkerhed, mod statsforfatningen eller de øverste statsmyndigheder.
    § 5. Før politiet afgiver skud, der indebærer risiko for skade på person, skal det så vidt muligt først ved advarselsråb og dernæst ved varselsskud tilkendegives vedkommende, at politiet har til hensigt at skyde, hvis ikke politiets påbud efterkommes, jf. politilovens § 17, stk. 2. Det skal endvidere så vidt muligt sikres, at vedkommende har mulighed for at efterkomme påbuddet.


  • #74   9. maj 2017 Att Søren L.

    Jeg er 100% sikker på, at havde politiet kommet sejlende ind i havnen for fuld skrue, med blink og udrykning, så var alle rotterne stukket af i samme sekund, i alle retninger, for at undgå at blive stillet til ansvar...

    De kriminelle, påstod alle i retten, at de ikke havde set nogen former for politibåd i havnen, og det tror da pokker, når politiet blot stod og så på passivt, uden at foretage sig det mindste..

    Vi to bliver aldrig enige Søren L, jeg er tilhænger af øjebliklig konsekvens, og det uden tanke på omkostninger i kroner og øre...


  • #75   9. maj 2017 Per T, nu var politiet ikke i nærheden af stedet for påsejling, og det er generelt ikke sådan dansk politi agerer, hvilket er yderst positivt da amerikanske tilstande ikke er ønskelige

  • #76   9. maj 2017 @Søren L - var politiet ikke i nærheden? Øjenvidner synes at have en anden opfattelse:

    Øjenvidneberetning fra ulykken
    http://ekstrabladet.dk/112/ulrik-og-vennerne-gav-foerstehjaelp-efter-vandscooter-tragedie-politiet-vasker-haender/6647309

    "- Vi befinder os omkring 200 meter fra ulykken, da den sker. Længere bag vores båd, sejler politiets båd. Da vi ser ulykken, kan vi se den er helt gal. Vi sejler direkte derover, samtidig med vi prøver at alarmere politifolkene. Det virker ikke til, at de rigtigt opdager, hvad der er sket eller hvor alvorligt det er, siger Ulrik Birch."

    Nej uha, ingen amerikanske tilstande... vi skulle jo nødig have sårede kriminelle, så hellere et par døde uskyldige piger, det er meget mere positivt - og så får vi også disse smukke ceremonier med blomsterkranse og grædende unge piger og politikere...

    IGEN: Det hjælper fedt at være pasifist og anti-voldsmand hvis du står overfor en psykopatisk voldsmand.


  • #77   9. maj 2017 Dine indlæg, Søren L, er præget af, at du ikke har gidet sætte dig ordentlig ind i sagen, så start med at sætte dig ind i det, som du ønsker at debattere, det er vel det mindste man kan forlange ...

  • #78   9. maj 2017 Brumme. Af du og jeg er jeg nok den mest faglig kompetente smiley

  • #79   9. maj 2017 undskyld men hvad hjælper det at trække et våben, der er jo mange folk der og kriminelle ved godt politiet ikke skyder i en stor mængde... havde de gjort det så var det osse galt..

    og så lige en artikel fra EB, jo de er altid troværdige... eller noget..

    forstår ikke de folk herinde der er så meget imod politiet, ikke går ind i politik eller søger ind i politiet og så klarer verden den vej.. i er da i hvert fald kloge nok til at det burde kunne lade sig gøre.. lidt ala JBO...



  • #80   9. maj 2017 Att: Søren L.

    Det skjuler du sørme godt i dine indlæg i denne tråd, her lyder du mere som en uvidende Dunning Kruger personage fra Det Radikal Venstre, men sådan er der jo så meget.

    Superhelte optræder jo som regel også incognito, hvor de gør sig dummere end de er, så du er undskyldt smiley

    Og til Benny I. Jeg har intet mod politiet, tværtimod, jeg har flere af dem blandt både familie og venner, jeg forbeholder mig blot ret til at kritisere dem, når de som i denne forfærdelige historie, optræder passive og inkomponente


  • #81   9. maj 2017 Brumme

    Beklager, jeg har aldrig sat et kryds på rød blok, og kommer med stor sandsynlighed heller aldrig til det smiley

    Trist for dig du er så forstokket at du kun ser 'øje for øje, tand for tand' som modreaktion. Det fører sjældent noget godt med sig.


  • #83   9. maj 2017 "81" Søren L : de Radikale tilhører ikke rød blok ,men flakker henover midten.

  • #84   10. maj 2017 Att: Michael B: Det må du altså helst ikke sige til Søren L, for han er meget mere kompetent end både dig og mig til sammen smiley

  • #85   10. maj 2017 Michael b

    Kig 5-10 år tilbage, så har der ikke været meget borgerlig politik at spore hos de Radikale, og vægelsindede mennesker der ikke mener hvad de skal synes fungerer ikke for mig smiley


  • #86   10. maj 2017 Søren.L : måske er debatten om farve ligegyldig smiley men rød og blå blok er rimelig klart defineret ,og De Radikale hører ikke til i rød blok .

  • #87   10. maj 2017 #86,

    U anset hvor man stemmer, så er det fuldstændig samme kolort man stemmer på.

    At tro det ændre noget at stemme, eller hvor man sætter sin "stemme" er fjollet.

    UANSET hvilken farve, navn, eller politik der sidder på "magten" så bliver vi alle tørkneppet i større og større grad af dem.

    De starter med en finger, smurt i vaseline, ( kan virke uskyldigt og ufarligt at prøve, men nej) og så i et stødt tempo kører de underarmen op i røven på os, om vi så vil have det eller ej!

    Og der stopper de ikke! Indtil videre er vi fistet til albuen, og deres beskidte fingre har greb i vores indvolde. Vi slipper aldrig fri!

    Demokrati! Hvor? Sku ikke i den her land!!




  • #88   10. maj 2017 Jonas : netop , og vi er alle ved at brække os over det , og gør alligevel intet ! ,tankevækkende .

  • #89   10. maj 2017 Jeg må give Søren L, delvis ret, De radikale er nogle klamme slingrefise, og selv om de fører en blå økonomisk politik, og politisk derfor hører til højrefløjen, så er de til venstre for Enhedslisten, i spørgsmål om indvandring, flygtninge og måden at straffe på, de ting som virkeligt vægter noget hos mig.....

    Jeg har haft et stort problem med at finde det rette parti at stemme på, for selv om jeg støtters DF´s holdninger omkring indvandring, flygtninge og straffe-systemet, så hører jeg til hos de Konservative, når vi snakker økonomisk politik, så Nye Borgelige er alt det, personer som mig har manglet


  • #90   10. maj 2017 I øvrigt er det ikke Politiet, som vi skal hakke på, men politikerne på Christiansborg, som tror det hele kan løses med lejrbålssange og ferierejser til de kriminelle

    endelig en der har forstået hvem den er gal med... smiley


  • Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #91   10. maj 2017 Det er på tide at folk vågner og gør noget ved den her invasion. Jeg garanterer jer at det her udmunder i borgerkrig indenfor de næste 50 år i Europa. De venstreorienterede, typer som Zenia Stampe og andre forræddere, som har inviteret de her dysfunktionelle, inkompatible, økonomiske og kriminelle parasitter skal retsligt stilles til ansvar for deres handlinger . Der skal ryddes op i Europa og deporteres en masse folk der ikke ønsker vort land noget som helst godt eller bidrager!!

    Et hurtigt kig i kriminalstatistikken viser empirisk, at det aldrig vil blive til fordel at importere de her regressive "mennesker" ind i vores samfund og det kun er en udgift både på kort og lang sigt samt ødelægger vores lovgivning, velfærdsstat og generelle levevilkår og sikkerhed. Jeg ser ikke kinesere opføre sig sådan her, jeg ser ikke philippinere opføre sig sådan her, jeg ser heller ikke andre vestlige folkefærd opføre sig sådan her i et så massivt omfang. Nu har det kostet endnu 2 liv og de skyldige får en slap fængselsdom for uagtsomt manddrab på sikkert 4 måneder, med 2 måneders afsoning samt en familie der sidder tilbage fuldstændig destrueret hos ofrene. VÅGN OP!!!!


  • #92   11. maj 2017 Hvorfor skal denne tråd absolut handle om man er mørkhudet eller hvorfor og hvem som ikke har gjort noget, i stedet for hvad man kan gøre for at forhindre det.
    Jeg vil ikke kloge mig på hvad enkelt personer har oplevet og udtalt til EB, men de skal jo også sælge avisen.
    Og Per T, for min skyld kunne alle rende rundt med en chip i nakken, for jeg har ikke noget at skjule. Hvis man ikke allerede ved at man sætter et elektronisk spor hele tiden, så er man naiv.


  • Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #93   11. maj 2017 Hvad du kan gøre for at forhindre det her, samt 76% af alt kriminalitet i DK der bliver begået af folk med ikke vestlig oprindelse er at smide dem alle sammen ud samt alle dem der vil have dem ind i DK. desværre ledes vores land enten af forrædere eller karrierepolitikere med tomme løfter

  • #95   12. maj 2017 Jeg vælger at holde min kæft, så jeg ikke ender i retten, det nok det bedste. Tænk hvis nogen blev traumatiseret af mit sprog i forbindelse med denne her sag. Dem der kender mig rigtigt godt ved nok hvad min holdning er til hele debatten herinde, de globaliserende idioter er skyld i at der ikke er mandskab og midler til at holde lov og orden, og bare vent til om tre år så bliver det meget være. Har allerede sagt formeget. Men det er en frygtelig ulykke og det er sjovt nok turister der ender med at bløde tit herhjemme. Fordi systemet herhjemme ikke fungere mere. Synes alt er blevet problematisk herhjemme bare for danskere i det heletaget. Syge som gamle og unge studerende.

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #96   12. maj 2017 http://www.bt.dk/krimi/to-kvinder-draebt-i-vandscooter-tragedie-nu-tager-sagen-en-ny-drejning

    En af de otte sigtede i sagen var allerede i færd med at afsone en straf i et dansk fængsel for et kriminelt forhold, da ulykken indtraf i lørdags. Alligevel så opholdt han sig i Københavns Havn, hvor han angiveligt ræsede rundt i vandscooter i tiden op til den fatale ulykke.

    Den 30-årige sigtede M(uhammed?) er dømt i udlandet for et ikke kendt kriminelt forhold. Da han stammer fra Danmark, (ikke-dansk muslim født i Danmark) så afsoner han herhjemme. I forbindelse med sin afsoning, så havde den sigtede weekendudgang, hvilket han altså brugte til at sejle på vandscooter i Københavns Havn. Han er nu sigtet for, at have bragt andres liv i fare på hensynsløs vis og i grov kådhed.


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 6
    #97   12. maj 2017 De involverede er vaneforbrydere: http://www.bt.dk/krimi/sigtet-i-vandscootersag-var-ven-med-knivdraebt

    Hele persongalleriet er kriminelle (herfødte) udlændinge og danske kriminelle, der enten færdes i grupper med udlændingene eller slås imod dem om markedsandele indenfor narkohandel.


  • #100   12. maj 2017 Gæt en etnicitet...
    I Sverige, har de for alvor problemer, som jeg skrev lidt om i et tidligere indlæg.

    Jeg ved godt, at det pisser nogen med de rigtige meninger af, når man beskriver virkeligheden, for de er vandt til at der er politiske korrekte tavsheds klausuler, på at nævne de massive problemer, som Islams sønner og døtre påfører hele Vesten, ja alle steder de udgør et vist antal, på de medier, hvor de holder sig opdateret, feks. på DR, TV2 , Politkken , Information og alle de andre politiske korrekte medier..

    http://ekstrabladet.dk/112/her-haerger-vandscooterne-ogsaa-flere-er-doede/6652461


  • #102   12. maj 2017 Der har været flere meget alvorlige uheld i Sverige, hvor uskyldige er blevet svært skadet, og der har også været enkelt dødsuheld..
    Men de har desværre en presse, der undlader alt, hvor det ikke kan henføres til Lasse, Göran og Svenne, for Hasim, Muhammed og Whahid er fredede i klasse A.
    Så man er nødt til at bruge de medier, der ikke tilhører MSM = LØGNEPRESSEN, for at få sandheden om sådanne ting. Feks. at de har mere end 20 gange så mange voldtægter i Sverige, som i Danmark, og 0ver 10 gange så mange mord osv. osv. osv.

    Jeg elsker både Sverige og Danmark, da jeg har et ben i begge lande, og især Sverige, er blevet totalt ødelagt af sindsyge politikere, som har lukket af for alt fornuft, og foræret landet og velstanden, væk til Islam, og det samme er ved at ske i Danmark, om ca. 10 år, er vi, hvor Sverige er nu, hvis det ikke bliver stoppet, og det er der ikke noget der tyder på, at det bliver...


  • #104   16. maj 2017 Her på bådgalleri er der tonsvis af tråde hvor en arbejdsom mand køber en gammel jolle og beder om råd til at sætte den i stand, fixe en 30 år gammel påhængsmotor eller bygge ny dørk i en rådden kabinebåd.

    Er det fordi vi ikke gider de nye smarte både der både starter hvergang og er tætte? Eller er det fordi skat, familie osv tager broderparten af pengene?

    Folk i fængsel har åbenbart ikke de samme problemer. De tager rask væk 150.000krs vandscootere på udgang fra fængslet eller køber een så snart de er løsladt som 24-årig efter adskillige år i skyggen.

    Det kan man da kalde at blive tørfistet helt op til armhulen!


  • #105   16. maj 2017 Per t
    de bruger måske deres penge anderledes end vi andre... smiley

    Nej det lyder jo sjovt de kan købe de dyre ting efter en spjældtur, men de har jo nok lagt til side i gode tider... for så god er lønnen nu heller ikke i tugthuset..


  • #107   19. maj 2017 Jeg har lige set politirapporten på TV2, om en scooter-aktion i Gellerup-parken, og gæt engang, 4 stk af scooterne, som berigerne blev stoppet på, var brugstjålne, eller som der blev sagt diplomatisk i programmet, berigerne kunne ikke dokumentere, at de var de retmæssige ejere af scooterne..

    At der også blev kørt med hovedet under armen, er heller ikke den store overraskelse for mig.. Og at en beriger pralende råbte ud af vinduet til en politimand, at han var kriminel.

    Deres opførsel var som sædvanligt, stærkt provokerende, både for politiet og seerne, og som sædvanligt, bundede deres enorme mod i, at de var stærkt overlegne i antal, 15 eller mere, til at bakke hinanden op, over for 2 politimænd...

    Jeg afskyer de kriminelle muslimske svin, og jeg fatter ikke, at det kan blive ved, år efter år, uden at der kommer en lovgivning, der sætter en stopper for det...


  • #110   24. maj 2017 Kørekort og oplysningskampagne... joeh, det skal sgu nok hjælpe på forhærdede kriminelle
    http://jyllands-posten.dk/politik/ECE9602056/doedsulykke-foerer-til-koerekort-for-at-sejle-vandscooter/

    "- Der skal være kørekort, når man sejler med vandscooter. Det kommer til at træde i kraft 1. januar 2018. Så må man ikke sætte sig i en vandscooter, før man har et vandscooter-kort, siger Brian Mikkelsen."

    Og gør du ikke som Brian siger får du et smæk med hans håndtaske


  • #111   28. maj 2017 Gæt en etnicitet endnu engang.

    Verden er langsomt ved at ændre sig for kulturberigerne, de har i årevis, nemlig stort set ikke behøvet at betale for deres køretøjer og legetøj, hverken for dem med 2 eller 4 hjul, og heller ikke for deres speedbåde, vandscootere og jetski, dem har de nemlig i årevis kunnet "låne" helt risikofrit af de vantro forsørgere, med hjælp fra systemet, der nægtede at gøre noget ved tyverierne, samt chikanen i havnene, når kulturberigerne drønede rundt på deres "lånte" legetøj...

    Mon ikke advokater og politikerne fra godhedsindustrien, snart for stoppet kontrollen, så deres kæle-psykopater, igen kan "låne" af de vantro, uden risiko for at blive chikaneret af politiet, og få frataget deres "lånte" legetøj . . .

    http://jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/ECE9609046/vandscooter-beslaglagt-i-aarhus-havn/


Kommentér på:
Vandscooter ulykke i Københavns Havn

Annonce