{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.994 visninger | Oprettet:

For stor motor!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kender nogen som har speedbåd hvor der sidder en 125 hk motor på når men de luker ikke op for den mener motoren yder aldrig alt hvad den kan de er lidt bange for den.

Jeg har det på samme måde jeg har sejlet meget med min 60hk motor og er sku stadig bange for den nogen gange mener der er altså knald nok på for mit vedkommende.

Har i andre haft det på samme måde kunne godt tænke mig at vide om det er unormalt at være lidt bange for ens motor.

Det skal nok komme engang med tiden at jeg føler mig tryg det håber jeg da.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For stor motor!!
Kommentér på:
For stor motor!!

Annonce