{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Autopilot... {{forumTopicSubject}}

Vi har monteret en autopilot, og med lidt problemer med de der lange dimser i forskellige farver med plastik overtræk .......... århhh ja Ledninger hedder de jo smiley smiley smiley .......... ( hvorfor skal de ledninger fra gps og div andre elektroniske apperater være SÅÅÅ tynde, det virker ikke til mine små tykke pølser smiley smiley smiley ) det bliver jeg/vi altså ALDRIG gode venner med smiley , ja så virker det sgu.
MEN hold da kæft den pumpe larmer sgu, den er mont. i pulten på en teknik plade med alt el, og den er monteret på de 2 gummi beslag der fulgte med, men syntes stadigvæk den laver en masse ræsonans ( staves ??? ) støj i pulten.
Er der nogen der har prøvet at dæmpe sådan en pumpe ??? man skal jo nok ikke pakke den ind, da den jo udvikler en del varme når den virkelig skal arbejde, så evt nogle fødder/beslag der kan fjerne de vibrationer den giver i pulten, her tænker jeg på hvad martriale i evt har brugt...
Ved godt at nogen har sat deres i rummet ved motor, da det jo er der der er mest larm, men ved trolling fart siger vores altså ikke en skid smiley plus at der er altså ikke mere plads i kanalen fra pult til bag, så den skal altså sidde i pulten smiley
Folk med forslag der virker vil blive modtaget med glæde, på forhånd tak.
Kan vi ikke snart få noget sejl vejr hvor man ikke hopper rundt som en prop på vandet.... så ser du land ... så ser du vand.. så ser du land.. så ser du vand.... smiley smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Autopilot...
  • #1   29. jun 2017 Hvad med nogle stk gumme ved vær monterings bolte ?
    Så det tager alt larmen, og går i gummiét i stedet smiley
    Der er noget som har noget kontakt til pulten ?
    Måske pladen den er monteret på kan sige sådan.

    Jeg vil få fat på noget min 0.5mm gummi, til alle monterings bolte/skruer.


  • #2   29. jun 2017 Der sidder sådan nogle gummi på selve pumpen ved monterings bøjlerne, de er altså bare ikke ret tykke... hmmmm må prøve at sætte en regulær gummi måtte og så mont pumpen på den !!!
    Takker for indput smiley


  • #3   29. jun 2017 Det er da et forsøg værd smiley
    Træls at høre på den brokker sig hele tiden smiley


  • Michael RS
    Michael RS Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 162
    #4   29. jun 2017 Køb 4 vibrations dæmpere med gevind i begge ender så er det slut.

  • #5   30. jun 2017 Nårhhh ja .... de der små støddæmper..... ja det vi nok se lidt bedre ud end en tyk gummi plade... fedt smiley smiley smiley
    Takker.... svært når man ikke kan se skoven for bare træer smiley smiley smiley


  • #6   30. jun 2017 Hej du......ja ja mindere kan ikke gøre det med autopilot 👍 Jaaaaa jeg har nu også monteret en skulle prøves så nu kan der ikke monteres mere styring 😀 Min er også monteret inde under rattet den er monteret direkte på glasfiberet kun med de orginale gummiophæng den siger alså næsten ingen ting...man kan hører den arbejder men ikke noget særligt...prøv med noget mere gummi som nævnt længere ope så er jeg sikker på at lyden bliver mindere. Hilsen ham med en pilothouse 😀😀😀👍

  • #7   1. jul 2017 NØHJJ du mopper Henrik smiley smiley smiley smiley smiley
    På et eller andet tidspunkt får jeg også en pilothouse smiley smiley det må bare tage den tid det tager... surt men når man ikke er født med en sølv ske i munden, men en hjemmelavet træske i røven ...... ja så må man jo vente he he.
    Jeg er HELT tosset med hvad der er blevet lavet med din .... den er PERFEKT, så godt arbejde af dig smiley smiley smiley smiley smiley , du har jo også taget lidt af gangen og det har taget tid, men NØHJJJJJJ smiley smiley


  • #8   2. jul 2017 Nogle har pengene til båd andre har ikke smiley
    Nogen gør meget ud af udstyr og sikkerheden på båden.
    Andre gør ikke.
    Sjovt at se de svinger så meget smiley


Kommentér på:
Autopilot...

Annonce