{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  en revne i glasfiber bunden ???
  • #1   26. mar 2009 rens, slib og læg noget glasfiber på yderside og inderside.
    mal lidt topcoat på og poler efter...

    du skal måske forstærke hækken, hvis din motor er for stor i ydelse.


  • #2   26. mar 2009 hvis jeg var dig ville jeg få en prof til at lave det... på min gamle båd fik jeg selv en revne under båden, prøvede slev at lave den 2 gange men det blev bare noget lort.... og tror jeg kom af med 2000 kr for en revne på ca 1 m... og det var med matrialer og det hele...

  • #3   26. mar 2009 husk at bore et hul i hver ende af revnen så den ikke løber videre og slib revnen med en dremmel sliber så den blir åbnet så epoxyen kan komme ned i revnen,og der efter måtte på...

  • #4   26. mar 2009 den med glasfiber inderst og yderst bliver svær da båden er dobbelt skroget. og det er ikke hækken med, jeg har sådan et rum hvor batteri og tank ligger det er lige før det den er knægget

  • #5   26. mar 2009 er det i selve agterspejlet?
    for så er det garanteret fuld af vand og pilråddent ligesom så på mange andre aldrene både og så bør agtespejlet muligvis udskiftes.
    hvis du ikke har forstand på det så få en prof til at tjekke det.
    hvis hækken er tør og stærk så skal det reppes med glasfibermåtter . man sliber 30 cm ud til alle sider fra hvor revnen er før man begynder at fylde op


  • #6   26. mar 2009 Tag nogle billeder af det så vi kan vurdere det

  • #7   27. mar 2009 hehe jeg tager lige nogen billeder af det tror jeg er best, kommer ind i aften

  • #8   27. mar 2009 hej så er der billeder kig i min profil det er der hvor båden er ød man kan se revnen

  • #9   27. mar 2009 du sliber det ned , minimum 10 cm til hver side af revnen . der hvor revnen er skal du helt i bund og så lade det stige op over de min 10 cm . når du har slebet det ned tører du det med acetone for og gøre det helt rent . så smørre du polyester på hen over revnen ca 2cm på hver side af den med en pensel og ligger et lag glasfiber måtte på samme størrelse og giver det en gang polyester til det er gennemblødt . husk og få alt luft ud og så det bare og gentage processen flere gange med et brederer stykke til du er i samme højde som resten af båden . brug en billig pensel for den er bare til og smide ud når du er færdig . og husk og bruge en maske imod de giftige dampe . det er ikke så svært og arbejde med .

  • #10   27. mar 2009 mange tak for de gode råd.. prøver at kigge på det onsdag

  • #11   28. mar 2009 nåå ikke andet.... ja bare igang med at slibe og så smid lidt glasfibermåtte på. så spiller det. jeg troede det var udvendigt i selve hækken, så havde det været en anden snak nemlig

Kommentér på:
en revne i glasfiber bunden ???

Annonce