{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Alarm
  • #2   2. sep 2017 Hvis ikke det haster som lige i morgen så er jeg ved at udvikle en alarm med tracker og besked via SMS hvis der er bevægelse i kahyt ovs. Opsætningen laves sammen med bruger så den gør som du ønsker ved indbrud (lydløs alarm, sirene ved alarm, evt. aktiver kamera, ovs.). Forventer den er klar inden for 14 dage til 3 uger.
    Det er også meningen den skal bruges som overvågning på både der skal overvintre på land ex. Ved havnen.
    Borgholt.


  • #3   2. sep 2017 Martin hvad koster den ?
    Sådan ca


  • #4   2. sep 2017 Speedy79N og jer andre smiley
    Den der er linket til i oplægget har jeg monteret nogle stykker af. Den er sikkert ok for nogen, men jeg er ikke overbevist af flere grunde som jeg ikke vil nævne her.
    Prissætningen på min udvikling er ikke helt klar endnu, da jeg stadig udvikler på nye ideer. Hele ideen med alarmen/trackeren er at det skal være nemt at betjene og nemt at udbygge på. En standardløsning med tracker og en SMS ved bevægelse i båden vil koste under 2000kr. Gaaab tænker nogen så..... og det er her jeg har tænkt den videre. Jeg vil gerne have masser af lys i båden når alarmen aktiveres, tjek. Jeg vil gerne have masser af lyd i kahytten når alarmen aktiveres, tjek. Jeg vil gerne have video af den/dem når alarmen aktiveres, tjek. Jeg vil gerne have backup batteri i, tjek. Ovs. Ovs. Man skal nemt kunne bygge videre på grundpakken uden det hele skal skiftes.
    Følg med på Facebook : Borgholt. Auto-El og tekniske løsninger. Der vil snart komme mere om alarmen/trackeren.


  • #5   2. sep 2017 Alt det du nævner har GeoSafe også, og så endda med en velfungerende app. Et afprøvet produkt til billige penge mod noget der er under udvikling til den dobbelte pris - hmm?

  • #6   2. sep 2017 Du må ikke sammenligne Anders og som skrevet før, nogen er godt tilfreds med GeoSafe. Jeg tænker den bare videre. F.eks. så har GeoSafe ikke bevægelsessensor til den halve pris du nævner. De bruger magnetkontakt. Der følger et stk. med GeoSafe. Der kan købes flere som seriekobles, men husk prisen følger så også med op og evt. monteringspris hvis ikke man selv vil lege med de små ledninger. Hvor vil du sætte den ene magnetkontakt? Ved lemmen til dine hovedafbrydere, motorlugen ned til batterierne eller døren til kahytten ?
    Jeg vil ikke starte en negativ debat, men jeg arbejder med dette til daglig og der er en grund til jeg udvikler et nyt system med en ny måde at tænke på. Der er absolut ingen købetvang.
    Martin


  • #7   2. sep 2017 Fair nok - hvis du har tænkt dig at bruge en PIR detektor for bevægelse, så vær opmærksom på temperatur ændringerne pga. sol og vind under kalechen. Hvis det skal være 100% pålideligt, så er det detektering af pixel ændringer med et kamera.

Kommentér på:
Alarm

Annonce